Μακροχρόνια στροφή στο digital και το D2C διακρίνει ο A. Sadoun

Σταθερή οργανική ανάπτυξη της τάξης του 2,8% κατέγραψε, σύμφωνα με ανακοίνωσή του, το Publicis Groupe για το α΄ τρίμηνο του 2021, επίδοση την οποία απέδωσε στην ισχυρή ανάπτυξη των αγορών των ΗΠΑ και της Ασίας. Αντίθετα, η ανάπτυξη του ομίλου στην Ευρώπη, η οποία πλήττεται ακόμη από την πανδημία και τα συνεχή lockdowns, καθυστερεί με τις προβλέψεις να παραμένουν «επιφυλακτικές». Επιπλέον, αν και με θετική οργανική ανάπτυξη, τα καθαρά έσοδα μειώθηκαν κατά 3,6% στα 2,392 εκατ. ευρώ, από 2,481 εκατ. πέρυσι, λόγω της αρνητικής επίδρασης των ισοτιμιών. Ειδικότερα, η αγορά των ΗΠΑ ενισχύθηκε κατά 5,1% σε επίπεδο οργανικών εσόδων, καθώς επωφελήθηκε από τη στροφή στην επένδυση σε digital κανάλια, e-commerce και direct-to-consumer, αναφέρει η Publicis.

«Οι πελάτες επενδύουν περισσότερο από το αναμενόμενο σε αυτά τα κανάλια», επισήμανε, σε συνέντευξή του, ο Arthur Sadoun, Chairman and CEO του Publicis Groupe, και προέβλεψε ότι αυτή αποτελεί μια μακροχρόνια στροφή. «Θα δείτε μια στροφή από τη linear στην advanced τηλεόραση και επιτάχυνση στο e-commerce και το direct-to-consumer, όχι μόνο από digital πελάτες, αλλά και από τους bricks-and-mortar», πρόσθεσε. Επιπλέον, προέβλεψε ένα ακόμη πιο θετικό β΄ τρίμηνο, προβλέποντας ανάκαμψη 60% έως 80% των απωλειών από το β΄ τρίμηνο του 2020, αφήνοντας υπόνοιες για οργανική ανάπτυξη 8% με 10%.

(Πηγή: AdAge)