Κέρδη και αύξηση των ημερήσιων ενεργών χρηστών ανέφερε, για το β΄ τρίμηνο του 2021, η Snap Inc., τα οποία υπερβαίνουν τις προβλέψεις των αναλυτών, καθώς η επένδυση σε περιεχόμενο και σε creative εργαλεία στην πλατφόρμα της Snapchat, προσέλκυσε τόσο νεαρούς χρήστες, όσο και τα brands, τα οποία προσπαθούν να τους προσεγγίσουν. Παράλληλα, σημειώθηκε και αύξηση της αξίας των μετοχών της εταιρείας.

Ειδικότερα, οι πωλήσεις του β΄ τριμήνου ανήλθαν στα 982 εκατ. δολάρια, σύμφωνα με την εταιρεία, ποσό το οποίο ξεπέρασε μακράν τα 846,9 εκατ. των εκτιμήσεων των αναλυτών. Επιπλέον, το Snapchat κατέγραψε 293 εκατ. ημερήσιους ενεργούς χρήστες, σε πείσμα των 290,72 εκατ. των προβλέψεων.

Η Snap επωφελήθηκε από την έκρηξη του digital advertising και του e-commerce, κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς οι εταιρείες όλων των μεγεθών στρέφονταν στις πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκειμένου να προσεγγίσουν πελάτες, οι οποίοι βρίσκονταν σε κατ’ οίκον περιορισμό. Επίσης, η εταιρεία, όπως και οι ανταγωνιστές της, επένδυσε στην αποζημίωση των creators, οι οποίοι «ανέβαζαν» ψυχαγωγικά videos, προσελκύοντας τακτικά τους χρήστες. (Πηγή: AdAge)