Ανάπτυξη και αύξηση πελατολογίου κατά 30% σημείωσε, η Cosmote e-Value την περίοδο της πανδημίας, σύμφωνα με στοιχεία της ίδιας της εταιρείας, κατά τη διάρκεια ψηφιακής συνάντησης στρατηγικής της διοίκησης με τους εργαζομένους της σε Ελλάδα και Ρουμανία.

Συγκεκριμένα, το contact center εξυπηρέτησε τις ανάγκες των πελατών του, όπως μεγάλα brands της Ελλάδας και του εξωτερικού και κρατικούς φορείς. Συνολικά, κάλυψε ανάγκες επικοινωνίας 80 εταιρειών από τους κλάδους τραπεζών, τηλεπικοινωνιών, ενέργειας, ασφαλειών, FMCG, ναυτιλίας, αυτοκινητοβιομηχανίας, ταχυμεταφορών, super markets κ.ά. και τους πελάτες του ομίλου ΟΤΕ.

Επίσης, αύξησε, κατά μέσο όρο 40%, την κίνηση στα κανάλια επικοινωνίας των πελατών. «Αυξήσαμε το πελατολόγιο μας γιατί προσαρμοστήκαμε άμεσα στα νέα δεδομένα και προσφέραμε γρήγορα και αποτελεσματικά τις αναγκαίες για τους πελάτες μας υπηρεσίες», δήλωσε ο Θανάσης Στράτος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Cosmote e-Value και της e-value International.