Ανάπτυξη της τάξης του 30% μέχρι το 2025 αναμένεται να καταγράψει η παγκόσμια επένδυση στο marketing, σύμφωνα με νέα έκθεση της Forrester, σημειώνοντας αύξηση ύψους 4,7 τρισ. δολαρίων. To 2021, οι δαπάνες marketing των δημόσιων εταιρειών άγγιξαν τα 3,6 τρισ. δολάρια, με το spend να υπερβαίνει κατά 13% τα επίπεδα του 2020 και κατά 2% του 2019.

Το performance marketing ήταν αυτό που εμφάνισε τη σημαντικότερη ενίσχυση την περσινή χρονιά. Κατά μέσο όρο, η αύξηση της δαπάνης παγκοσμίως θα κυμανθεί στο 7% το συγκεκριμένο διάστημα, με πρωτοπόρους την Κίνα και την Ινδία που θα φτάσουν το 13,4% και 12,7% αντίστοιχα. Στον αντίποδα, Μ. Βρετανία και Ρωσία θα είναι ουραγοί, με 2,7% και 1,4% αντίστοιχα.

Σύμφωνα με τη Forrester, η marketing δαπάνη «συγκεντρώνεται σε industries δύο ειδών»: το πρώτο στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στο marketing, όπως οι φαρμακευτικές και τα FMCGs, και αντιπροσωπεύει το 37% της επένδυσης.

Το δεύτερο έχει υψηλά έσοδα, όπως η ενέργεια και η υψηλής τεχνολογίας κατασκευές, και αντιπροσωπεύει το 31% της επένδυσης, παρά το ότι βασίζεται σε μέση ή χαμηλής «έντασης» marketing. Οι αναλυτές υποστηρίζουν ότι η αγορά λογισμικού και υπηρεσιών ΙΤ (14%) και το retail (9%) θα συμβάλλουν περισσότερο στην αύξηση του spend.

(Πηγή: Marketingweek.com)