Στην ανακαίνιση των 3 καταστημάτων τους στο Smart Park προχώρησαν τα brands του Calin Group, Intimissimi, Calzedonia και Tezenis, προκειμένου να ανανεώσουν το visual merchandising προφίλ τους με μοντέρνο τρόπο και να ενισχύσουν την ταυτότητά τους με κριτήριο την καταναλωτική εμπειρία.

Στα 3 καταστήματα επικρατούν, σύμφωνα με επίσημη ανακοίνωση, tech στοιχεία, όπως led φωτισμοί, επιγραφές και οθόνες, όπου προβάλλονται οι τελευταίες συλλογές των brands, pop και fresh διακόσμηση με φωτεινές αποχρώσεις και νέος λειτουργικός εξοπλισμός σε ανοιχτούς τόνους, καθώς και στοιχεία όπως το ξύλο και το brick wall paper.

Τέλος, ανανεώθηκαν και τα δοκιμαστήρια με στόχο, όπως αναφέρεται, το comfy προφίλ. Σε ανάλογες ανακαινίσεις έχουν προχωρήσει, μέχρι στιγμής, τα καταστήματα Calzedonia και Tezenis στο River West και το Intimissimi στην Ερμού, ενώ σύντομα θα ακολουθήσουν και άλλα.