Χωρίς τις λέξεις «Starbuck» και «Coffee»

(ΣιAτλ) Και αυτό γιατί, όπως είπε ο Howard Schultz, Πρόεδρος και Chief Executive, «είναι πιθανό στο μέλλον να λανσάρουμε διάφορα προϊόντα που δεν θα περιέχουν καφέ». Είναι μόλις η τρίτη φορά που η εταιρεία αλλάζει το λογότυπό της από το 1971, όταν και ιδρύθηκε, και μόλις η πρώτη από τότε που εισήχθη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Το νέο λογότυπο θα υποστηριχτεί παγκοσμίως από έντυπη και ψηφιακή καμπάνια, την οποία δημιούργησε η BBDO και θα «τρέξει» το Μάρτιο. Σύμφωνα με τον Steve Barrett, Global Creative Vice-President της Starbucks, το εν λόγω λογότυπο έχει πάρει ήδη την «έγκριση» από πιστούς πελάτες του brand. Θεωρεί, λοιπόν, ότι δεν ελλοχεύει ο κίνδυνος να συμβεί ό,τι συνέβη στην περίπτωση της Gap.