Ανακοινώθηκε η agenda του 10ου Συνεδρίου Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών, η οποία καλύπτει σημαντικές πτυχές του customer service στην ψηφιακή εποχή.

Έχοντας ως βασικούς θεματικούς άξονες την τεχνολογία και τον πελατοκεντρισμό, το συνέδριο φέρνει στο προσκήνιο κορυφαίες και δυναμικές επιχειρήσεις με συναρπαστικά case studies από τον κόσμο της εξυπηρέτησης πελατών. Εκεί θα συναντηθούν περισσότερα από 250 στελέχη από την κοινότητα χώρο του customer service.

Το 10ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών διεξάγεται από την Boussias Events και το περιοδικό Marketing Week σε συνεργασία με το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στις 22 Φεβρουαρίου στο αμφιθέατρο της OTEAcademy. Διαθέσιμη η agenda στην ιστοσελίδα: https://www.customerconference.gr/.