Με 50% της διαφημιστικής δαπάνης να προέρχεται από τo digital

Ανάκαμψη για τη διαφημιστική δαπάνη διεθνώς με ρυθμό ανάπτυξης 5,8%, προβλέπει, για το 2021, η Dentsu και το Ad Spend Report που εξέδωσε, το πρώτο από την έναρξη της πανδημίας. Η έρευνα βασίστηκε σε στοιχεία από 59 αγορές και προβλέπει ότι η παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη θα ανέλθει φέτος σε 579 δισ. δολάρια με θετική ανάπτυξη σε όλες τις περιοχές, προκειμένου να αντισταθμιστούν οι απώλειες 8,8% του 2020.

Σημαντική ανάπτυξη αναμένεται σε Λατινική Αμερική (10,2%), Δυτική Ευρώπη (7,5%), Ασία-Ειρηνικό (5,9%) και Βόρεια Αμερική (4,0%), η οποία αποδίδεται στην αύξηση των επενδύσεων σε χώρες-κλειδιά, όπως Ινδία (10,8 %), Ηνωμένο Βασίλειο (10,4%) και Γαλλία (8,9%). Επιπλέον, το digital θα αντιπροσωπεύει, για πρώτη φορά, το 50% της διαφημιστικής δαπάνης, με τα social media (18,3%), το search (11%) και τα video (10,8%) να είναι εκείνα που θα επωφεληθούν περισσότερο. Αξίζει να σημειωθεί ότι η διαφημιστική επένδυση στην τηλεόραση αναμένεται να δει ανάπτυξη της τάξης του 1,7% διεθνώς, φτάνοντας τα 169 δισ. δολάρια, ενώ η επένδυση σε OOH αναμένεται να αυξηθεί κατά 14,9%.

(Πηγή: Campaign)