Το Publicis Groupe συνεχίζει για δεύτερο κατά σειρά τρίμηνο τη βελτίωση των επιδόσεών του σε επίπεδο εσόδων σε σχέση με τα προ πανδημίας επίπεδα, αυξάνοντας τις ετήσιες προβλέψεις ανάπτυξής του.

Το γαλλικό agency group παρουσίασε έσοδα, το γ΄ τρίμηνο του 2021, τα οποία υπερβαίνουν τις προσδοκίες, σημειώνοντας οργανική αύξηση 11,2% σε σχέση με το 2020, ανακοίνωση η οποία ακολουθεί την αύξηση 17,1% το β΄ τρίμηνο της χρονιάς. Επιπλέον, αναλυτές εξετάζουν και τα έσοδα διετίας του ομίλου, ώστε να διαπιστώσουν τον ρυθμό ανάπτυξης σε σχέση με τα επίπεδα προ πανδημίας με το Publicis Groupe να σημειώνει βελτίωση.

Ειδικότερα, τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 5% το γ΄ τρίμηνο συγκριτικά με το 2019, μετά από μια άνοδο 2% το β΄ τρίμηνο και ένα σταθερό α΄ τρίμηνο σε σχέση με 2 χρόνια νωρίτερα. «Η συνεχιζόμενη υπερ-απόδοση των δυνατοτήτων μας σε επίπεδο data και τεχνολογίας απέδειξε την ικανότητά μας να αποκτούμε μεγάλο μέρος της μεταστροφής των επενδύσεων των πελατών στα digital media, commerce και στο DTC. Αυτό συνέβη κυρίως στις ΗΠΑ, όπου η Epsilon σημείωσε ανάπτυξη 13% και η Publicis Sapient 20%», δήλωσε ο Arthur Sadoun, Chairman και Chief Executive του Publicis Groupe. (Πηγή: Campaign)