Άνοδο σε όλες τις αγορές βλέπει μελέτη της Carat

(ΛΟΝΔΙΝΟ) Το φετινό ποσοστό 4,8% αντιστοιχεί σε παγκόσμια διαφημιστική δαπάνη ύψους 400 δισ. ευρώ, αυξημένο κατά 0,3% από την αρχική εκτίμηση της Carat για το 2014. Οι εκτιμήσεις της βασίζονται σε στοιχεία από 59 αγορές, από Αμερική, Ασία και ΕΜΕΑ, με τις προβλέψεις να θέλουν ανοδική πορεία σε όλες τις περιοχές με κυρίαρχα τα ψηφιακά μέσα. Τα συγκεκριμένα αποτελούν το μόνο μέσο που αναμένεται να αυξήσει το μερίδιο αγοράς του μέσα στο έτος, με διεθνή ρυθμό ανάπτυξης 15,5%. Συνολικά, η Carat εκτιμά ότι η διαφημιστική δαπάνη θα αυξηθεί φέτος 4,3% Στη Βόρειο Αμερική, 1,8% στη Δυτική Ευρώπη, 5% στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, 5,6% στην Ασία και 12,8% στη Λατινική Αμερική.