Σύμφωνα με το Global Marketing Index του Warc

Ανάπτυξη, σε επίπεδα πριν από την πανδημία του Covid-19, κατέγραψαν τον προηγούμενο μήνα τα digital budgets διεθνώς, σύμφωνα με στοιχεία του Global Marketing Index του Warc, ενώ τα παραδοσιακά Μέσα συνεχίζουν να επηρεάζονται αρνητικά (κάτω από 50 μονάδες). Ο δείκτης για την αξία του mobile αυξήθηκε από 51,9 τον Αύγουστο σε 60,5 τον Σεπτέμβριο, ενώ του digital από 51,3 σε 59,8 το αντίστοιχο διάστημα. Με τα Χριστούγεννα προ των πυλών, οι καταναλωτές σχεδιάζουν τις αγορές τους πρωτίστως ηλεκτρονικά, με τις εταιρείες να επενδύουν στο e-commerce, προκειμένου να ενισχύσουν τα έσοδά τους.

Όσον αφορά στα παραδοσιακά μέσα, τα budgets συνολικά παρέμειναν χαμηλά, με τον δείκτη για την τηλεόραση να ανέρχεται από 38,7 τον Αύγουστο, σε 45,3 τον Σεπτέμβριο, σημειώνοντας οριακή αύξηση στην Ευρώπη (50,5) -την πρώτη από τον Φεβρουάριο. Αύξηση σημείωσε ο δείκτης και στο ραδιόφωνο, που, αν και ενδεικτικός της απότομης μείωσης των budgets, κυμάνθηκε από 33,4 τον Αύγουστο σε 39,5 τον Σεπτέμβριο.

(Πηγή: Warc)