Η πραγματική αξία των βραβείων για την InYourCity βρίσκεται στους ανθρώπους που τη στελεχώνουν. Μετά την ανάδειξη του Agency στα βραβεία Peak, Evolution, Content, Social & Growth Hacking, τα βραβεία 20 Under 40 in Social Media Marketing έρχονται να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τα άτομα που προσφέρουν τις καινοτόμες ιδέες τους, συμβάλλοντας ενεργά στον δρόμο προς την επιτυχία. Με κεντρικό moto «είμαστε οι άνθρωποί μας», η InYourCity έχει καταφέρει να αναδειχθεί σε ένα από τα ταχύτερα εξελισσόμενα Digital Agencies στην Ελλάδα, δημιουργώντας πραγματικό impact στον τομέα του Digital Marketing.
Η λίστα του 20 Under 40 in Social Media Marketing στην Ελλάδα
Για πρώτη φορά, το Marketing Week δημοσιεύει τη λίστα «20 Under 40 in Social Media Marketing» στην Ελλάδα, αναγνωρίζοντας τα νέα ταλέντα που δραστηριοποιούνται στον εξελισσόμενο αυτό τομέα. Η λίστα αναδεικνύει τα άτομα, των οποίων οι καινοτόμες στρατηγικές τους ενίσχυσαν σημαντικά την απόδοση διαφόρων εταιρειών, brands και εκστρατειών μέσα στον τελευταίο χρόνο.
Πρωτοπορώντας και διευρύνοντας το φάσμα των Social Media
Φέτος, η Πένυ Κασσαβέτη, Social Media Manager της InYourCity, κέρδισε επάξια μια θέση στη λίστα, ανάμεσα σε πολλά αξιότιμα στελέχη που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Με αφετηρία το Πανεπιστήμιο Κρήτης και τις σπουδές της στην Κοινωνιολογία, συνέχισε να καλλιεργεί το πάθος της, τόσο μέσω της παρακολούθησης σεμιναρίων και συμμετοχής σε conferences, όσο και της εργασίας της στον κλάδο του marketing.
Συνδυάζοντας τις αξίες των σπουδών και τις γνώσεις που απέκτησε από την εμπειρία της, κατάφερε να εξοπλίσει τον εαυτό της με μια ισχυρή βάση γνώσεων, δίνοντας μια νέα οπτική στα project που ανέλαβε.
Δημιουργώντας αντίκτυπο στα Social Media: Τα Cases Boxer.gr και EKKE
Συνδυάζοντας τις θεωρητικές της γνώσεις με την εμπειρία, η Πένυ κατάφερε να ηγηθεί αποτελεσματικά σε 2 καινοτόμα Social Media Campaigns, συγκεκριμένα για το ιστορικό brand Boxer.gr και το Εθνικό Κέντρο Κοινωνικών Ερευνών (EKKE). Στην περίπτωση της Boxer, εκσυγχρόνισε την ψηφιακή της παρουσία με σκοπό την απεύθυνσή της σε νεότερα κοινά, διατηρώντας παράλληλα την ιστορική της ελκυστικότητα. Από την άλλη πλευρά, κατά τον χειρισμό της εκστρατείας του EKKE για την έμφυλη βία, επικοινώνησε ένα εξαιρετικά επίμαχο κοινωνικό ζήτημα με τρόπο συμπεριληπτικό, εξισορροπώντας την ανάγκη ευαισθητοποίησης του κοινού, με τον σεβασμό και τη σοβαρότητα του ζητήματος της θυματοποίησης. Η ψηφιακή καμπάνια που εκτελέστηκε, συγκέντρωσε 2.000.000 impressions, χωρίς να καταγραφεί ούτε ένα αρνητικό σχόλιο.
InYourCity: H πίστη στη δύναμη της ομάδας
Το πραγματικό μέτρο της επιτυχίας της InYourCity έγκειται στα άτομα που οδηγούν τα επιτεύγματά της. Με σταθερή πίστη στη συλλογική δύναμη της ομάδας, το Agency έχει αναδειχθεί σε ένα πρωτοπόρο οργανισμό στο διαρκώς εξελισσόμενο τοπίο του Digital Marketing. Καλλιεργώντας μια κουλτούρα που εξυμνεί την καινοτομία και τη δημιουργικότητα, η ομάδα της InYourCity εργάζεται καθημερινά προς το δρόμο της ουσιαστικής ανάπτυξης των συνεργαζόμενων επιχειρήσεων, μέσω growth hacking στρατηγικών.