Αυτό αποδεικνύεται στην περίπτωση των περιφερειακών και τοπικών μέσων, πολλά εκ των οποίων έχουν κάνει εντυπωσιακά βήματα προόδου και είναι υψηλού επιπέδου τόσο σε τεχνολογικό επίπεδο και επίπεδο υποδομών, όσο και σε επίπεδο περιεχομένου. Ως Marketing Week είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε την πρόοδο των μέσων αυτών μέσα από τα Regional Media Awards που διοργανώνουμε φέτος για πρώτη φορά, ακριβώς διότι πιστεύαμε – και πιστεύουμε – στη δύναμη των περιφερειακών και τοπικών μέσων. Το συμμετοχικό μέρος των Regional Media Awards ολοκληρώθηκε και πλέον βρίσκεται σε εξέλιξη η διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων από τα μέλη της Κριτικής Επιτροπής.

Ο νέος αυτός θεσμός της Boussias Communications και του Marketing Week έχει στόχο να αναδείξει και να επιβραβεύσει τα περιφερειακά και τοπικά μέσα (Εφημερίδες, Περιοδικά, Τηλεόραση, Ραδιόφωνο, Digital Media) στη χώρα μας. Στα Regional Media Awards η συμμετοχή των μέσων αυτών ξεπέρασε κάθε προσδοκία, με τις υποψηφιότητες να προέρχονται από κάθε γεωγραφικό διαμέρισμα της χώρας, από τη Θράκη μέχρι την Κρήτη και από την  Λευκάδα μέχρι την Ρόδο. Από την ποιοτική αξιολόγηση των υποψηφιοτήτων, ένα ιδιαίτερα σημαντικό συμπέρασμα που προκύπτει είναι το γεγονός ότι τα περιφερειακά και τοπικά μέσα έχουν προχωρήσει σε σημαντικές επενδύσεις και στο κομμάτι των digital media.

Μάλιστα, οι περισσότερες υποψηφιότητες των Μέσων αυτών αφορούσαν στα digital media, ενώ ακολούθησαν ο Τύπος, η τηλεόραση και το ραδιόφωνο. Στόχος των Regional Media Awards είναι η ανάδειξη καινοτόμων και σύγχρονων πρακτικών, που θα αποτελέσουν οδηγό για όλο τον κλάδο και θα ενδυναμώσουν τις σχέσεις εμπιστοσύνης ανάμεσα στα Μέσα και το κοινό, αλλά και ανάμεσα στα Μέσα και τους διαφημιζόμενους. Σε κάθε περίπτωση, ένα από τα συμπεράσματα της διαδικασίας ήταν ότι τα στερεότυπα πρέπει να μελετώνται day-to-day και να αναθεωρούνται άμεσα όταν υπάρχει λόγος.