Η ένταξη περισσότερων ανεξάρτητων agencies αλλά και η στροφή στο in-housing φαίνεται πως αποτελούν τα κίνητρα πίσω από αυτή την εξέλιξη. Αντιμέτωπες με τις ανακατατάξεις στους κόλπους των μεγάλων διαφημιστικών ομίλων, έχει οδηγήσει πολλά brands σε συνεργασίες με μικρότερα, ανεξάρτητα agencies, αποβλέποντας παράλληλα σε πιο τολμηρές δημιουργικές προτάσεις. Η Diageo έχει ήδη αναθέσει στο ανεξάρτητο creative agency Yard τον λογαριασμό του Tanqueray, ενώ στη Μ. Βρετανία, η Unilever επέλεξε για το σύνολο του λογαριασμού homecare στο indie agency Analog Folk.

Η Diageo έχει άλλωστε παρελθόν συνεργασίας με ανεξάρτητα agencies, για brands της όπως τα Johnnie Walker και Ketel One Vodka. Στο «μέτωπο» του in-housing και στο πλαίσιο μιας συνολικότερης τάσης της αγοράς, η πειραματική κίνηση του ομίλου με το Oliver Group στο Amsterdam, θα μπορούσε να εξελιχθεί σε μια ευρύτερη επιλογή ανά την Ευρώπη.

Εκπρόσωπος της Diageo σχολίασε σχετικά: «Επανεξετάζουμε διαρκώς το οικοσύστημα των συνεργαζόμενων agencies και δοκιμάζουμε λύσεις προκειμένου να διασφαλίσουμε ότι έχουμε ένα πρότυπο marketing έτοιμο για το μέλλον. Δεν το βλέπουμε ως δίλημμα μεταξύ in-housing vs non-in-housing: πρόκειται απλά για το να κάνεις τα σωστά πράγματα με τα κατάλληλα ταλέντα στα κατάλληλα σημεία, προκειμένου να ενισχύσουμε την αποτελεσματικότητα του marketing και να αναπτύξουμε την εταιρεία μας». (Πηγή: TheDrum)