Η ομάδα L’Or VR, αποτελούμενη από τους Κατσόγιαννη Μαριέττα, Λιάσκο Μάριο και Πολυχρονιάδου Σοφία, ανακηρύχθηκε νικήτρια του ελληνικού τελικού του εθνικού φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm 2021, κερδίζοντας την ευκαιρία για μία θέση στον διεθνή τελικό που θα διεξαχθεί τον Ιούνιο στο Παρίσι, με τη συμμετοχή 65 χωρών. Η ιδέα της νικήτριας ομάδας αφορά στη δημιουργία μιας ψηφιακής πλατφόρμας, η οποία περιλαμβάνει ένα εικονικό χωριό το οποίο απαρτίζεται από τρισδιάστατα καταστήματα. Οι χρήστες μπορούν να δημιουργήσουν το προσωπικό τους άβαταρ, το οποίο τους εκπροσωπεί στην online περιήγησή τους στα συγκεκριμένα καταστήματα. Εκεί, μπορούν να δουν, να δοκιμάσουν μέσω του try-on service της L’Oréal και να αγοράσουν τα προϊόντα τα οποία, τους ενδιαφέρουν. Παράλληλα, στα άβαταρς δίνεται η δυνατότητα επικοινωνίας με άλλους online χρήστες και συζήτησης με τους beauty advisors της εταιρείας.