Ακόμη και brands που δεν συμμετέχουν στο εμπάργκο κατά του Facebook φαίνεται να απομακρύνονται σταδιακά από το κοινωνικό δίκτυο σύμφωνα με νέα έρευνα της Pathmatics για την αγορά των ΗΠΑ. Σύμφωνα με τα ευρήματα, τα μοτίβα της δαπάνης στα ψηφιακά Μέσα έχουν μετασχηματιστεί αρκετά, εν μέρει λόγω του μποϊκοτάζ στο πλαίσιο του Stop Hate for Profit, αλλά και εν μέρει επειδή κάποιοι διαφημιζόμενοι ξοδεύουν λιγότερα και στο Twitter.

Μέσα σε αυτή τη δίνη, το YouTube αναδεικνύεται νικητής, με κάποιους από τους μεγαλύτερους διαφημιζόμενους όπως οι Geico, Hulu και Samsung να κατευθύνουν το budget τους στην πλατφόρμα. Κάποια brands που μελέτησε η Pathmatics, αν και δεν συμμετέχουν ρητά στην κινητοποίηση κατά του Facebook, όπως τα McDonald’s, Kraft Heinz, LinkedIn και Hulu, ιδιοκτησίας της The Walt Disney Co., μετατόπισαν τα διαφημιστικά τους δολάρια.

Κάποια, μεταξύ των οποίων και τα McDonald’s, «τράβηξαν» τα χρήματά τους και από το Twitter. Το πρώτο δεκαήμερο του Ιουλίου, οι μεγαλύτεροι διαφημιζόμενοι στο Facebook δαπάνησαν 19% λιγότερο σε αυτό σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι, ποσοστό που διαμορφώνεται στο 9% για το Twitter.
(Πηγή: AdAge)