Στην αναδιάρθρωση της marketing δομής της προχωρά η Coca-Cola, προκειμένου, όπως αναφέρει, να επιτύχει περισσότερη ανάπτυξη. Οι αλλαγές αφορούν στη ίδρυση πέντε global κατηγοριών και στη μετατροπή της στρατηγικής της σε περισσότερο πελατοκεντρική. Η αναδιάρθρωση αφορά στην κατανομή των δραστηριοτήτων της στις πέντε κύριες κατηγορίες με τη μεγαλύτερη καταναλωτική απήχηση και, συγκεκριμένα, στις εξής: Coca-Cola, Ανθρακούχες γεύσεις, Ενυδάτωση-sports-καφές-τσάι, Διατροφή- χυμοί-γάλα-φυτικά ροφήματα, και Αναδυόμενες κατηγορίες. Οι επικεφαλής τους δεν έχουν ακόμα ανακοινωθεί, ωστόσο θα αναφέρονται στον CMO, Manolo Arroyo.

Επίσης, η Coca-Cola συγκεντρώνει τις δραστηριότητές της σε εννέα units, με στόχο να βελτιώσει τη συνέπειά της, να εξαλείψει τη διπλή χρήση των resources της και να αναπτύσσει τα νέα προϊόντα της ταχύτερα. Οι αλλαγές αυτές θα έχουν ως συνέπεια την απώλεια 4.000 θέσεων εργασίας. Τέλος, για να ενισχύσει τη νέα δομή της, δημιουργεί έναν platform services οργανισμό, ο οποίος θα λειτουργεί επικουρικά προς τις νέες μονάδες και κατηγορίες. Στόχος είναι να διασφαλιστεί ότι οι δυνατότητες της εταιρείας αξιοποιούνται σε παγκόσμιο επίπεδο σε τομείς όπως data management, consumer analytics, digital commerce και social/digital hubs.

(Πηγή: marketingweek.com)