Σε εξέλιξη η νέα τηλεοπτική καμπάνια της Tribe

Και σε όλα αυτά, προστίθεται η προσπάθεια των περισσότερων από 1.000 εργαζομένων σε 3 εγχώρια ζυθοποιεία. Αυτή την πραγματικότητα έρχεται να ενισχύσει η νέα καμπάνια της Άμστελ και της Αθηναϊκής Ζυθοποιϊας, η οποία αναδεικνύει την ελληνικότητα της μάρκας. Tην υπογράφει η Tribe, ενώ την παραγωγή έχει επιμεληθεί η Stefi. Όπως έχει ήδη αναφέρει το Daily Fax, το συγκεκριμένο τηλεοπτικό σποτ έκανε πρεμιέρα την Δευτέρα 16 Ιουλίου και είναι διάρκειας 49 δευτερολέπτων.

Eίναι γυρισμένο στο παραδοσιακό καφενείο ενός χωριού, σε ένα τοπίο πλημμυρισμένο από κριθάρι και παρακολουθεί τις προσπάθειες των θαμώνων του να βρουν τις «ελληνικές» ρίζες του ονόματος Amstel. Όπως τονίζεται και στο σποτ, βασικό συστατικό για τη συνταγή της επιτυχίας είναι το ελληνικό κριθάρι, το οποίο η Άμστελ προμηθεύεται από αγρότες της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας μέσω προγράμματος Συμβολαιακής Καλλιέργειας.