Η ταύτιση επιχειρηματικότητας και αειφορίας θα επιτευχθεί όταν… οι επιχειρήσεις συνειδητοποιήσουν πως δεν υπάρχει μέλλον και ανάπτυξη, χωρίς να υπάρξουν πρώτα βιώσιμες πόλεις, πλανήτης, κοινωνίες και ευτυχισμένοι άνθρωποι, που θέλουν και μπορούν να καταναλώνουν.

Η ταύτιση επιχειρηματικότητας και αειφορίας θα επιτευχθεί όταν…

Οι επιχειρήσεις συνειδητοποιήσουν πως δεν υπάρχει μέλλον και ανάπτυξη, χωρίς να υπάρξουν πρώτα βιώσιμες πόλεις, πλανήτης, κοινωνίες και ευτυχισμένοι άνθρωποι, που θέλουν και μπορούν να καταναλώνουν. Μπορούμε να φέρουμε αυτήν την αλλαγή, αν συνειδητοποιήσουμε ότι οι εταιρείες αποτελούν μέρος ενός ευρύτερου συνεργατικού οικοσυστήματος. Για να συνεχίσει να λειτουργεί αυτό το οικοσύστημα, ο μόνος δρόμος είναι να στηρίζεται στην αμοιβαία δικαιοσύνη, όπου η ανάπτυξη του ενός μέρους δημιουργεί ευκαιρίες και αξία για όλους, όχι μόνο για τους μετόχους.

Οι άνθρωποι αύριο θα αντιλαμβάνονται τις επιχειρήσεις ως…

Ενεργά μέλη του ευρύτερου οικοσυστήματος, τα οποία, δεν στοχεύουν μόνο στην παραγωγή και διάθεση εμπορικών προϊόντων και υπηρεσιών. Τα πολλαπλά ζητούμενά τους αντικατοπτρίζουν βέβαια τα κίνητρα και τις ικανότητες του ίδιου του οργανισμού, αλλά και εκείνες τις εξωτερικές προσδοκίες που καθορίζουν τι πρέπει να αναζητηθεί ή να επιτευχθεί, ώστε ο πλανήτης να λειτουργεί σε αρμονία με την ανθρώπινη δραστηριότητα και η ζωή των ανθρώπων να γίνεται καλύτερη.

Η εξέλιξη που θα αλλάξει ριζικά την επικοινωνία στην ψηφιακή εποχή, είναι…

Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η άμεση, εύκολη πρόσβαση που σχεδόν όλοι πλέον έχουμε στην πληροφορία και ενημέρωση. Μέσω των social media, η επικοινωνία γίνεται ακόμα πιο αμφίδρομη, καθώς οι χρήστες βρίσκονται σε ανοιχτό διάλογο με τα brands και τα brands μπορούν να κατανοήσουν καλύτερα τα «θέλω» των καταναλωτών τους.

Το μέλλον της τηλεόρασης την επόμενη δεκαετία θα είναι…

Η τηλεόραση θα συνεχίσει να έχει απήχηση στη μεγάλη μάζα, αλλά θα εστιάζει περισσότερο στη δημιουργία customized περιεχομένου, πιο διαδραστικού, το οποίο θα αξιοποιεί και ενσωματώνει νέες τεχνολογίες και δυνατότητες -όπως επαυξημένη ή εικονική πραγματικότητα- κάνοντας την εμπειρία του τηλεθεατή πιο δυνατή.

Οι δεξιότητες που πρέπει να έχει ο επαγγελματίας του αύριο είναι…

Άριστη γνώση των νέων τεχνολογιών -για να μπορεί να συμβαδίσει με τους γρήγορους και συγχρόνους ρυθμούς της επικοινωνίας-, πρωτότυπη και δημιουργική σκέψη και, να είναι υπεύθυνος, αποτελεσματικός, πολυπράγμων και πάντα ανήσυχος με την καλή έννοια.

Το κείμενο υπογράφει η Σίσσυ Ηλιοπούλου, Διευθύντριας Εταιρικών Υποθέσεων, Επικοινωνίας & Βιώσιμης Ανάπτυξης Coca-Cola Ελλάδα, Κύπρος, Μάλτα