Στην ψηφιακή παρουσία, την ανάπτυξη digital assets, την επέκταση και ανανέωση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, τα προγράμματα πιστότητας, τις «επώνυμες» συνεργασίες, και τις δράσεις με κοινωνικό και περιβαλλοντικό πρόσημο επενδύει ο κλάδος της ταχείας εστίασης στην Ελλάδα, ακολουθώντας την εξέλιξη της αγοράς και τις διεθνείς τάσεις.

Η ενίσχυση της ψηφιακής παρουσίας με στόχευση στα νεανικά κοινά, το λανσάρισμα ψηφιακών εργαλείων και ηλεκτρονικών υπηρεσιών που αλλάζουν την εμπειρία του καταναλωτή, η επένδυση σε προγράμματα πιστότητας αλλά και η επέκταση και ανανέωση του δικτύου φυσικών καταστημάτων, όπου το phygital στοιχείο καθιερώνεται, αποτελούν βασικές τάσεις που διαμορφώνουν τη σύγχρονη εικόνα της ταχείας εστίασης στην Ελλάδα.

Απευθυνόμενες, κατά κύριο λόγο, σε νεαρότερα σε ηλικία κοινά, οι αλυσίδες ταχείας εστίασης διαμορφώνουν αναλόγως την επικοινωνιακή στρατηγική τους, όσον αφορά τα Μέσα που επιλέγουν αλλά και το περιεχόμενο που αναπτύσσουν. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι τα εγχώρια brands δεν παραμελούν την παρουσία τους στα παραδοσιακά Μέσα, όπου επίσης αποδείχθηκαν σημαντικά δραστήρια με πολλές τηλεοπτικές καμπάνιες να έχουν λανσαριστεί τους τελευταίους μήνες.

Στην επιλογή των κατάλληλων Μέσων και του αποτελεσματικότερου content, ώστε να βρίσκονται σε διαρκή «σύνδεση» με το καταναλωτικό κοινό, χρειάζεται να εστιάσουν τα fast food brands, σύμφωνα με τη Λύδια Τούρλου, Group Brand Manager, Goody’s Burger House, η οποία ανέφερε: «Σε αυτό το πλαίσιο, τα Goody’s Burger House επενδύουν στα SoMe, και συγκεκριμένα σε Facebook, Instagram, YouTube, TikTok, ενώ προσπαθούν διαρκώς να αξιοποιούν νέα μέσα, tools και trends, που ενισχύουν την παρουσία τους στο digital περιβάλλον, μέσα από τη δημιουργία ευφάνταστου και πρωτότυπου content. Παράλληλα, ως μάρκα, συνεχίζουμε να εντάσσουμε σε όλες τις καμπάνιες μας τα παραδοσιακά Μέσα, τηλεόραση και ραδιόφωνο, καθώς με αυτό τον τρόπο επενδύουμε στην ATL επικοινωνία συνολικά. Αυτή η φιλοσοφία και ο νεανικός χαρακτήρας της μάρκας, θα συνεχίσουν να αποτυπώνονται στον τρόπο επικοινωνίας της με το κοινό, εντός και εκτός του φυσικού καταστήματος».

Νέες συνεργασίες, με στόχο την ενίσχυση της digital παρουσίας των εγχώριων αλυσίδων ταχείας εστίασης, εγκαινιάστηκαν τους τελευταίους μήνες. Συγκεκριμένα, τον περασμένο Μάρτιο, ο Γρηγόρης ανέθεσε στην DOPE την digital επικοινωνία, τη διαχείριση των social media και την παραγωγή digital content. Kύριος στόχος της συνεργασίας είναι «η δημιουργία branded content και engaging social media activations που θα συνδέουν τον Γρηγόρη με τα διαφορετικά κοινά του και θα εκμεταλλεύονται τα latest trends», όπως επισημάνθηκε. Επίσης, η Mediacube επιλέχθηκε από τη L’Artigiano για να σχεδιάσει και να υλοποιήσει ένα ολοκληρωμένο πλάνο online προώθησης με ενέργειες brand awareness και performance στα κανάλια Google, Facebook, Instagram και TikTok. Η προώθηση της L’Artigiano ενισχύθηκε και με premium placements και στόχευση κοινών, μέσω programmatic advertising.

Επώνυμες συνεργασίες
Μέσα από συνεργασίες με δημοφιλείς chef ή ακόμα και influencers, οι αλυσίδες ταχείας εστίασης της ελληνικής αγοράς εμπλουτίζουν τον τρόπο προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού. Σε αυτή τη λογική, τα Everest ξεκίνησαν συνεργασία με τον chef Βασίλη Καλλίδη, ο οποίος παρουσιάστηκε από την αλυσίδα ως «Βασιλιάς του Urban» και «υπέγραψε» την πλήρως ανανεωμένη πρόταση φαγητού της αλυσίδας.

Η McDonald’s υποδέχτηκε τη chef Μαργαρίτα Νικολαΐδη, η οποία δημιούργησε αποκλειστικά για το brand δύο Homestyle Burgers, το «Margarita Homestyle Beef» και το «Margarita Homestyle Chicken». Το λανσάρισμα της νέας πρότασης συνοδεύτηκε από την αντίστοιχη καμπάνια, την οποία δημιούργησε η DDB Athens και «έτρεξε» σε τηλεόραση, digital, OOH και με υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων. Επιπλέον, ως μέρος της καμπάνιας, η McDonald’s δημιούργησε το παιχνίδι μνήμης «Unforgettable», το οποίο είναι διαθέσιμο αποκλειστικά στο McDonald’s App.

Ο Γρηγόρης συνεργάστηκε με τη Μαίρη Συνατσάκη για τη δημιουργία ενός επετειακού θερμός για τα 50 χρόνια λειτουργίας του brand. H influencer σχεδίασε το θερμός, το οποίο φέρει την υπογραφή Mairiboo x Γρηγόρης. Το λανσάρισμα ακολούθησε μία eco-friendly λογική ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να αντικαταστήσουν τα πλαστικά μίας χρήσης.

Προγράμματα πιστότητας
Η οικοδόμηση μιας «πιστής» πελατειακής βάσης αποτελεί, επίσης, μια από τις προτεραιότητες των εγχώριων αλυσίδων ταχείας εστίασης. Προσφάτως, η L’Artigiano παρουσίασε το L’Artigiano bonus, ένα πρόγραμμα επιβράβευσης, το οποίο προσφέρει στους πελάτες «Pepperoni» πόντους, οι οποίοι μετατρέπονται σε κουπόνια, δώρα κι άλλα προνόμια. Το L’Artigiano Βonus δημιουργήθηκε με στόχο «την ενδυνάμωση της σχέσης με τους καταναλωτές, καθώς και την επιβράβευσή τους όχι μόνο κατά τις παραγγελίες τους, αλλά και σε κάθε αλληλεπίδραση τους με τη L’Artigiano», αναφέρει ανακοίνωση του brand.

Παρομοίως, πριν από λίγους μήνες, η McDonald’s λάνσαρε πρόγραμμα επιβράβευσης στο mobile app της. Με το «MyMcDonald’s Rewards», οι πελάτες της αλυσίδας μπορούν να συλλέξουν πόντους με κάθε αγορά προϊόντων. Το πρόγραμμα επιβράβευσης είναι διαθέσιμο αποκλειστικά μέσω του McDonald’s app. Αναφορικά με το συγκεκριμένο app, πρόκειται για ένα ψηφιακό εργαλείο με τη χρήση του οποίου η McDonald’s επιθυμεί να κρατήσει engaged την πελατειακή της βάση. «Μέσω της ψηφιακής καινοτομίας συνεχίζουμε να αλληλεπιδρούμε με τους επισκέπτες μας μέσα από το McDonald’s App. Η εφαρμογή για κινητά είναι διασκεδαστική και εύκολη στη χρήση και καταγράφει συνεχώς αύξηση τόσο στον αριθμό εγγεγραμμένων χρηστών όσο και σε νέες δυνατότητες που προσφέρουν ευκολία, επιβράβευση, αξία και ψυχαγωγία στους επισκέπτες μας», ανέφερε η Simona Mancinelli, Managing Director, Premier Capital Ελλάς (εστιατόρια McDonald’s).

Επιστρέφοντας στην πιστότητα, αξίζει να σημειωθεί ότι τα brand ταχείας εστίασης έχουν συμμετάσχει σε διεθνείς και εγχώριους διαγωνισμούς και έχουν αποσπάσει διακρίσεις για τα loyalty προγράμματα, που έχουν αναπτύξει. Πιο αναλυτικά, τα Bite Club, το πρόγραμμα επιβράβευσης των Everest, βραβεύτηκε στα International Loyalty Awards 2022, στις κατηγορίες «Best Customer Experience» και «Regional Loyalty Champions of the Year – Central and Eastern Europe including Turkey». Επιπλέον, τα Goody’s Burger House αναδείχθηκαν το 2022 Loyalty Brand of the Year στην 5η απονομή των Loyalty Awards της Boussias.

Occasion-based marketing
Ευκαιρίες σύνδεσης με το κοινό αναζητούν τα fast food brands και σε ειδικές περιστάσεις, προσφέροντας περισσότερες επιλογές στην πελατειακή βάση τους. Πέρα από το σαρακοστιανό menu το οποίο συναντά ο καταναλωτής πλέον σε όλα τα brands, τα Χριστούγεννα αποτελούν επίσης μια καλή ευκαιρία για νέες προτάσεις. Έτσι, για παράδειγμα, τα περασμένα Χριστούγεννα τα McDonald’s λάνσαραν την καμπάνια «Rock the Christmas sock». Το χρονικό διάστημα από την 1η έως τις 25 Δεκεμβρίου, προσφέρθηκαν 25 χριστουγεννιάτικες κάλτσες με 25 προσφορές, ενώ το Ημερολόγιο Χριστουγέννων ήταν διαθέσιμο αποκλειστικά μέσα από το McDonald’s App. Χριστουγεννιάτικα προϊόντα παρουσίασε και ο Γρηγόρης, λανσάροντας παράλληλα εορταστικές promotional ενέργειες. Επίσης, τα Goody’s Burger House, δεν παρέλειψαν να «γιορτάσουν» το Halloween με δύο Limited Edition Βurgers.

Βιωσιμότητα και κυκλική οικονομία
Η επένδυση στη βιωσιμότητα και την κυκλική οικονομία αποτελεί μέρος του branding των αλυσίδων ταχείας εστίασης, της ελληνικής αγοράς, τα οποία προχώρησαν σε επενδύσεις, δίνοντας έμφαση στην επικοινωνία τους με το κοινό. Τον περασμένο Απρίλιο ο Γρηγόρης γνωστοποίησε τη συνεργασία του με την εταιρεία Eco Brown, για τη συλλογή από τα καταστήματα της αλυσίδας των υποπροϊόντων που προκύπτουν από την εκχύλιση του καφέ και τη μετατροπή τους σε εδαφοβελτιωτικά. Στόχος του Γρηγόρη είναι η επέκταση του προγράμματος στο σύνολο των καταστημάτων του, όπως επισημαίνεται. Αντίστοιχα, η Everest ξεκίνησε, πριν από ένα χρόνο περίπου, συνεργασία με την Polygreen, στο πλαίσιο του προγράμματος κυκλικής οικονομίας Just Go Zero Coffee, για την ανακύκλωση και αξιοποίηση των υπολειμμάτων του καφέ. Μάλιστα, η Everest υπήρξε η πρώτη συνεργαζόμενη εταιρεία που εντάχθηκε στο πρόγραμμα, όπως έχει επισημάνει η Polygreen. Επίσης, η L’Artigiano εντάχθηκε στο Πρόγραμμα Επιβράβευσης Ανακύκλωσης, The Green City, το οποίο υλοποιεί η Περιφέρεια Αττικής. Οι κάτοικοι 66 δήμων της Αττικής κερδίζουν πόντους όσο ανακυκλώνουν στα Κινητά Πράσινα Σημεία της πρωτοβουλίας, τα οποία μπορούν, μεταξύ άλλων, να μετατρέψουν σε ηλεκτρονικά κουπόνια για τις παραγγελίες του από την αλυσίδα.

Diversity & Inclusion
Με τις έννοιες diversity και inclusion επιζητούν, επίσης, να συνδεθούν τα fast food brands, ακολουθώντας τις διεθνείς τάσεις. Ο όμιλος Goody’s|Εverest ανέθεσε στη Hatzi Filax Group, τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενός ολοκληρωμένου προγράμματος σεμιναρίων με θέμα «Diversity & Inclusion – Διαφορετικότητα και Συμπερίληψη», στοχεύοντας στην ενίσχυση της κουλτούρας συμπερίληψης σε όλο το εύρος της δραστηριότητάς του. Στο πλαίσιο του εκπαιδευτικού προγράμματος, διάρκειας τριών μηνών, εκπαιδεύτηκαν περισσότερα από 140 διευθυντικά στελέχη. Επιπλέον, τα Goody’s Burger House, με μήνυμα «Σύνθημά μας, η αγάπη», ήταν, για 2η συνεχή χρονιά, χορηγός του Athens Pride 2022 «Άνευ Όρων», με την αλυσίδα να «γιορτάζει» τη διαφορετικότητα όλον τον Ιούνιο, διαθέτοντας στα καταστήματά της τα πολύχρωμα limited edition Pride Burgers. Από τη μεριά της, η Premier Capital Ελλάς, διαχειρίστρια εταιρεία της McDonald’s στην Ελλάδα, υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής που υλοποιείται από το ΚΕΑΝ και το Diversity Charter Greece.

Βγαίνοντας από την πανδημία, «οι καταναλωτές άρχισαν να δίνουν μεγαλύτερη προσοχή στην επαφή τους με το κοινωνικό και το φυσικό περιβάλλον, ωθώντας πλέον τις εταιρείες σε επαναπροσδιορισμό των εφαρμοζόμενων πρακτικών τους. Η αναζήτηση λύσεων που θα καλύπτουν τις αυξανόμενες και διαφοροποιημένες ανάγκες των καταναλωτών με τρόπο υπεύθυνο απέναντι στην κοινωνία, το περιβάλλον, αλλά και στους ίδιους τους εργαζόμενους είναι κάτι που αναμένεται να ενισχυθεί στο εξής ακόμα περισσότερο, επηρεάζοντας τον τρόπο δράσης όλων των εταιρειών», τόνισε η Λύδια Τούρλου.

Είσοδος νέων concept
Για ακόμη μία χρονιά, οι αλυσίδες fast food συνέχισαν να επενδύουν στην ανανέωση και επέκταση του δικτύου τους. Τον περασμένο Μάρτιο, η Premier Capital Hellas άνοιξε και πάλι τις πόρτες του εστιατορίου McDonald’s στην πλατεία Συντάγματος, μετά την ανακαίνισή του, η οποία αφορούσε την ψηφιακή και τεχνολογική του αναβάθμιση και κόστισε 450.000 ευρώ, σύμφωνα με όσα γνωστοποίησε η εταιρεία. Το πρώτο εστιατόριο McDonald’s, που άνοιξε στην Ελλάδα το 1991, «ενσωματώνει πλέον όλες τις καινοτομίες του μοντέλου υπηρεσιών Experience of the Future», όπως επισημαίνει το brand.

Η Everest επέκτεινε το concept «Everest Exclusive», εγκαινιάζοντας τον Απρίλιο ένα νέο κατάστημα στον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών «Ελ. Βενιζέλος». Το concept εγκαινιάστηκε στο Golden Hall, τον Ιούνιο του 2021, και αποτελεί «μια αναβαθμισμένη εκδοχή της streetfood μάρκας», σύμφωνα με την εταιρεία.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον παρουσιάζει το λανσάρισμα του πιλοτικού concept, Veneti Great, στο κτίριο του Ερνστ Τσίλερ Μπάγκειον, στην πλατεία Ομονοίας. Πρόκειται για ένα «εστιατόριο ταχείας εστίασης με υψηλής ποιότητας γεύσεις», όπως τόνισε το brand, και λειτουργεί ως «πολυχώρος γεύσεων», Shop in Shop, στεγάζοντας 10 concepts εστίασης για όλες τις ώρες της ημέρας. Ο Παναγιώτης Μονεμβασιώτης, CEO της Βενέτης έχει δηλώσει ότι το concept προορίζεται για εξαγωγή στις ΗΠΑ, τη Βρετανία και τη Σαουδική Αραβία. Μετά τα εγκαίνια, παρουσιάστηκε η αντίστοιχη launch καμπάνια σε τηλεόραση και SoMe.

Νέα πρόταση αποτελεί επίσης η συνύπαρξη των brands Γρηγόρης και Τερκενλής σε ένα κατάστημα, το οποίο φιλοδοξεί να λειτουργήσει ως all day προορισμός. Το πρώτο κατάστημα του concept άνοιξε τις πόρτες του τον περασμένο Μάιο, στη Λεωφόρο Βασιλίσσης Σοφίας.

Επέκταση των δικτύων
Όσον αφορά την επέκταση του δικτύου καταστημάτων των brands, δύο νέα καταστήματα πρόσθεσε στο δίκτυο McDonald’s στην Ελλάδα η Premier Capital Ελλάς. Το πρώτο βρίσκεται στην οδό Πειραιώς, κόστισε 1,35 εκατ. ευρώ και ενσωματώνει το μοντέλο υπηρεσιών «Experience of the Future». Αντίστοιχα σχεδιάστηκε το κατάστημα της εταιρείας στη Δυτική Θεσσαλονίκη. Το McDonald’s West Salonica άνοιξε στις 29 Ιουλίου και αποτελεί το 3ο εστιατόριο της αλυσίδας στη Θεσσαλονίκη και το 27ο στην Ελλάδα, με την επένδυση να ανέρχεται στα 2 εκατ. ευρώ. «Βασικός πυλώνας του επενδυτικού μας σχεδίου είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός μέσα από το επαναστατικό μοντέλο υπηρεσιών του brand “Experience of the Future”, το οποίο εισάγει την καινοτομία στην εμπειρία των πελατών, καθώς αλληλεπιδρούν με το brand μέσα από τα μηχανήματα αυτόματης παραγγελίας (self-ordering kiosks), την υπηρεσία εξυπηρέτησης στο τραπέζι (table service) και τα ψηφιακά menu boards», ανέφερε η Managing Director της Premier Capital Ελλάς. Η ίδια πρόσθεσε: «Η Premier Capital ανέλαβε την ελληνική αγορά ως Developmental Licencee για τη McDonald’s το 2011, με μια ισχυρή δέσμευση να επενδύσει στη McDonald’s. Γνωρίζαμε την οικονομική κατάσταση της αγοράς, και τότε όπως και τώρα είμαστε πεπεισμένοι ότι η ελληνική αγορά έχει προοπτικές ανάπτυξης. Από τότε, και παρά τον ανταγωνισμό από εγχώρια και διεθνή brand, τα αποτελέσματά μας βελτιώνονται χρόνο με το χρόνο και το μερίδιο αγοράς μας διευρύνεται συνεχώς. Από το 2011 έχουμε επενδύσει περισσότερα από 32,8 εκατ. ευρώ για το άνοιγμα νέων εστιατορίων, την ανακαίνιση υφιστάμενων καθώς και αναβάθμιση υποδομών και τεχνολογίας σε ολόκληρο το δίκτυο».

Τέλος, η επέκταση των αλυσίδων δεν περιορίζεται μόνο εντός συνόρων. Την επέκταση των Goody’s Burger House σε δύο νέες αγορές του εξωτερικού προανήγγειλε η Λύδια Τούρλου: «Μέχρι το τέλος του έτους, η μάρκα θα συνεχίσει να αναπτύσσεται στην αγορά του εξωτερικού, με την επέκτασή της σε δύο ακόμη νέες αγορές, αυτές της Ρουμανίας και της Σαουδικής Αραβίας». Παρομοίως, ο Γρηγόρης εγκαινίασε το 6ο κατάστημά του στη Γερμανία, στον πεζόδρομο του εμπορικού κέντρου της πόλης Ρόιτλινγκεν.


Διαφημιστική παρουσία

Με μία καμπάνια, η οποία δημιουργήθηκε από την DDB Athens, αλλά και με τη σειρά Anniversary Burgers «γιόρτασε» η McDonald’s τα 30 χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα. Η καμπάνια «έτρεξε» στην τηλεόραση, με σποτ με πρωταγωνιστή τον Σάκη Ρουβά, στο digital περιβάλλον, στο ραδιόφωνο με σποτ και αναφορές, με υπαίθρια διαφημιστική εκστρατεία και υλικά επικοινωνίας εντός των εστιατορίων. Για την καμπάνια, η εταιρεία συνεργάστηκε με τον Φοίβο, ο οποίος έγραψε ένα τραγούδι ειδικά για την επέτειο, το οποίο ερμηνεύει ο Σάκης Ρουβάς.

Ακολουθώντας τη «νεανική» αισθητική, το περασμένο καλοκαίρι τα Goody’s Burger House και η The Newtons Laboratory λάνσαραν μία 360ο καμπάνια, εμπνευσμένη από τις συνεχείς αλλαγές τις οποίες υφίσταται ο κόσμος. Σύμφωνα με το σενάριο, τα Goody’s Burger House προσπαθούν να συμβαδίσουν με αυτές τις αλλαγές και να εξελίσσονται διαρκώς, δοκιμάζοντας νέα πράγματα, ακόμα και όταν όλα μοιάζουν άγνωστα. Στόχος της επικοινωνίας ήταν τόσο το χτίσιμο awareness για τα νέα προϊόντα της αλυσίδας, όσο και η ενίσχυση της δοκιμής και της επίσκεψης στα καταστήματα. Την παραγωγή ανέλαβε η Avion Films, σε σκηνοθεσία Μπάμπη Μακρίδη.

Η digital καμπάνια των Frank & Fame και KFC, τον περασμένο Δεκέμβριο, παρουσίασε τη «Σχολή Κοτοπουλολογίας» με πρωταγωνιστή τον Συνταγματάρχη Sanders, ο οποίος ενσαρκώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα. Ο Συνταγματάρχης Sanders των KFC παρουσιάστηκε για να απαντήσει στο ερώτημα «Πώς φτιάχνεται το νοστιμότερο τηγανητό κοτόπουλο;», ιδρύοντας την πρώτη Σχολή Κοτοπουλολογίας και καλώντας το κοινό να παρακολουθήσει το Chicken Master Masterclass στο site της KFC. Την παραγωγή του περιεχομένου της Σχολής και των προωθητικών υλικών ανέλαβε η Stefi & Lynx Productions, σε σκηνοθεσία Γιώργου Γεωργουλάκη.

Για την προβολή του concept Βενέτης Meals δημιουργήθηκε η αντίστοιχη καμπάνια, με την «υπογραφή» της PMS Advertising. Στην επικοινωνία επισημαίνεται ότι ο φούρνος Βενέτη συγκέντρωσε «τους καλύτερους κατσαρολάδες» για να μαγειρεύουν καθημερινά ελληνικά πιάτα, και καταλήγει στο μήνυμα: «Μαγειρευτά Βενέτη. Επιστροφή στο παραδοσιακό ελληνικό φαγητό». Η καμπάνια αναπτύχθηκε σε τηλεόραση, social media και YouTube. Την παραγωγή ανέλαβε η εταιρεία Sting Studio, σε σκηνοθεσία Γιώργου Ζαννετόπουλου.

«Περιεχόμενο» στην pizza επιχείρησε να δώσει η πρόσφατη καμπάνια των L’Artigiano και Scarlet Agency, καθώς σύμφωνα με το concept της ταινίας,
η αλυσίδα ταχείας εστίασης έχει κάτι κοινό με τους δημιουργούς περιεχομένου του TikTok. Η αλυσίδα δημιούργησε, σε κάθετο format, 5 TVC με περιεχόμενο από TikTokers, τα οποία αναπτύχθηκαν και στα digital κανάλια. Τη σκηνοθεσία ανέλαβε το δίδυμο Λήδα Βαρτζιώτη – Δημήτρη Τσακαλέα, σε παραγωγή της Feel Me Films με παραγωγό τον Δημήτρη Παπουτσή και την πρωτότυπη μουσική η Ermis Music.


In the news

  • Μέλος του Συνδέσμου Διαφημιζομένων Ελλάδος (ΣΔΕ) είναι εδώ και περίπου έναν χρόνο ο όμιλος Goody’s|Εverest.
  • Ο Γρηγόρης διακρίθηκε στα e-volution Awards 2022 αποσπώντας τρία βραβεία, μαζί με την Atcom.

Convenience goes first

Λύδια Τούρλου, Group Brand Manager, Goody’s Burger House

Ανάγκη για άμεση και απλοποιημένη εξυπηρέτηση
«Οι καταναλωτές, συνεχίζουν να έχουν προβληματισμούς τόσο σχετικά με τα απότοκα της πανδημίας όσο και με τις γενικές αναταράξεις σε παγκόσμιο επίπεδο. Έτσι, αν και οι ρυθμοί της καθημερινότητάς τους άρχισαν σταδιακά να αποκαθίστανται και να επιστρέφουν σε προηγούμενες συνήθειες, παρατηρούμε ότι πλέον έχουν διαμορφωθεί νέες τάσεις γύρω από τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας τόσο σε προϊοντικό όσο και σε επίπεδο εξυπηρέτησης – προσφοράς των προϊόντων, διαμορφώνοντας νέες απαιτήσεις σχετικά με τη συνολική εμπειρία τους. Σε αυτό το πλαίσιο, η άμεση, απλοποιημένη και απευθυνόμενη σε όλους εξυπηρέτηση είναι πλέον αναγκαία, κάτι στο οποίο απαντήσαμε με ιδιαίτερη επιτυχία, μέσω των νέων και απόλυτα εύχρηστων καναλιών/ εργαλείων μας, τα οποία ορίζουν το νέο εκσυγχρονισμένο πλαίσιο εξυπηρέτησης των καταναλωτών μας. Νέο app και site για διαδικτυακή παραγγελία μέσω delivery και take away, αλλά και ordering kiosks εντός των καταστημάτων μας».

Simona Mancinelli, Managing Director, Premier Capital Ελλάς

Ευκολία, η κυρίαρχη τάση στην εστίαση
«Η τελευταία διετία της πανδημίας άλλαξε τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αναζητούν το γεύμα τους και η ευκολία/ convenience αποτελεί κυρίαρχη τάση στην εστίαση. Μέσω των υπηρεσιών McDelivery και McDrive προφέρουμε εναλλακτικούς τρόπους παραγγελίας φαγητού και διευρύνουμε την πρόσβαση των καταναλωτών στα McDonald’s. Επιπλέον, οι ψηφιακές τεχνολογίες αποτελούν μία από τις σημαντικότερες τάσεις και εργαζόμαστε σκληρά για να επαναπροσδιορίσουμε και να εκσυγχρονίσουμε την αλληλεπίδρασή μας με τους επισκέπτες μας, ώστε να ταιριάζει στον τρόπο ζωής τους, με τις ψηφιακές καινοτομίες στο εστιατόριο, τις προσφορές στο McDonald’s app και το πρόγραμμα επιβράβευσης MyMcDonald’s Rewards. Παράλληλα, η ασφάλεια των ανθρώπων μας και των επισκεπτών είναι και θα είναι πάντα προτεραιότητά μας. Γι’ αυτό εφαρμόζουμε το Lloyds Register’s Hospitality Stay Safe Scheme για να διασφαλίσουμε τα υψηλά επίπεδα ασφάλειας, καθαριότητας και υγιεινής».