Όλο και μεγαλύτερη βαρύτητα στο ηλεκτρονικό εμπόριο φαίνεται να αποδίδουν οι πολυεθνικές εταιρείες, μετακινώντας παράλληλα τη δαπάνη από το brand στο performance. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξε νέα έρευνα από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Διαφημιζομένων (WFA) και την Dentsu International.

Η ραγδαία αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου (59% των μελών της WFA δήλωσε διψήφια ανάπτυξη στο μερίδιο των πωλήσεών του σε σχέση με το 2019) δημιουργεί νέες προκλήσεις για πολλές πτυχές των εταιρικών πρακτικών και δομών.

Μία από αυτές είναι ότι οι οργανισμοί αποδίδουν μεγαλύτερη σημασία στο e-commerce, απομακρυνόμενοι από τον κανόνα του 60-40 στις δαπάνες brand και performance. Σύμφωνα με την έρευνα, το 71% των μεγαλύτερων πολυεθνικών υποστηρίζει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο είναι είτε «ζωτικής σημασίας» (51%) είτε «πολύ σημαντικό» (20%) τώρα, με το ποσοστό να σκαρφαλώνει στο 93% για τα επόμενα 2 χρόνια.

Επιπλέον, τα brands που είναι περισσότερο εκτεθειμένα στις ψηφιακές πωλήσεις δαπανούν το 59% των media budgets τους για να ενισχύσουν τις βραχυπρόθεσμες πωλήσεις, ενώ εκείνα που θεωρούν το e-commerce ως σημαντικό κατευθύνουν το 37% του budget τους για άμεσες πωλήσεις.

(Πηγή: WARC)