Η Attp υπογράφει τη νέα καμπάνια της Αλλατίνη, για τη σειρά μπισκότων Digestive με βρώμη. Το μήνυμα της καμπάνιας, «Μπισκότα υπερπαραγωγή», μας μεταφέρει στο πρώτο πλάνο των ταινιών του Χόλυγουντ, όπου εκφράζεται με μια ιδέα εμπνευσμένη από επικά κινηματογραφικά σύμβολα, αναδεικνύοντας τις γεύσεις και τα συστατικά των μπισκότων. Η καμπάνια αναπτύσσεται στην τηλεόραση, στα digital media και τα social media. Το τηλεοπτικό σποτ επιμελήθηκε η Bright Shoe, με σκηνοθέτη τον Γιώργο Γλυνό.