Έμφαση στα social media, νέες συνεργασίες και πιο «ήσυχα» καταστήματα

(ΟΧΑΪΟ) Με στόχο την προσέλκυση μιας νέας γενιάς εφήβων και νέων, το brand αλλάζει στρατηγική σε καταστήματα και social media. Συγκεκριμένα, τα καταστήματα αποβάλλουν το έντονο nightclub concept, με χαμηλότερη μουσική και καλύτερο φωτισμό, ενώ για πρώτη φορά το brand πειραματίζεται με τη δημιουργία βιτρινών. Τα signature logos μειώνονται δραστικά από τα προϊόντα Abercrombie και προστίθενται μεγαλύτερα νούμερα και πιο φαρδιές γραμμές στα ρούχα.

Επίσης, το brand στρέφεται στα social media για την αντιστροφή της αρνητικής του εικόνας, μέσω της συνεργασίας με fashion bloggers και νέους χρήστες που ανεβάζουν Abercrombie προϊόντα στους Instagram λογαριασμούς τους. Τέλος, επεκτείνονται οι συνεργασίες του με άλλα brands, όπως η δημιουργία σειράς sneakers με την Keds.