Με στόχο να αμφισβητήσει την κυριαρχία της Starbucks

[ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ] Τι έκανε; Πλέον, διατίθεται όμως, πέρα από ξενοδοχεία και εστιατόρια, και σε επιλεγμένα καφέ τα οποία, κατόπιν συμφωνίας, σερβίρουν αποκλειστικά καφέ Illy. Πρόκειται για μια στρατηγική που εφαρμόζεται με επιτυχία εδώ και 3 χρόνια στην αγορά της Ιταλίας, ενώ στις Η.Π.Α. εφαρμόζεται ήδη σε 28 καφέ και η Illy σκοπεύει μέσα στην επόμενη τριετία να συνεργαστεί με τουλάχιστον άλλα 100 καφέ σε Αμερική, Καναδά και Μεξικό. Η συμφωνία περιλαμβάνει εκπαίδευση των καταστηματαρχών, εξοπλισμό με εσπρεσιέρες, συνταγές και διακοσμητικά, ενώ υποχρέωση του κάθε καταστήματος είναι να σερβίρει Illy για το λιγότερο μία τριετία.