Η πρώτη από αυτές αφορά τiς προτάσεις tags με βάση την αναγνώριση προσώπων, σε συνέχεια του προστίμου που επιβλήθηκε στην πλατφόρμα τον Ιούλιο. Σύμφωνα με την απόφαση, περίπου 30 εκατ. άτομα δεν έλαβαν επαρκή ενημέρωση για τη δυνατότητά τους να απενεργοποιήσουν το εργαλείο που εντοπίζει άτομα στις φωτογραφίες και προτείνει tags. Πλέον, το δίκτυο θα προσφέρει στους χρήστες του παγκοσμίως πρόσβαση στη ρύθμιση του συγκεκριμένου feature και θα παρέχει πληροφορίες για το πώς λειτουργεί, ενώ το εργαλείο tag suggestions δεν θα είναι πια διαθέσιμο.

Οι υπάρχοντες χρήστες θα λάβουν ενημέρωση στο News Feed σχετικά, μαζί με τη δυνατότητα να το ενεργοποιήσουν και να το απενεργοποιήσουν. Την ίδια στιγμή, το Facebook συνεχίζει τους πειραματισμούς σχετικά με τα likes και την απόκρυψή τους, μετά τις δοκιμές στην πλατφόρμα του Instagram, με εκπρόσωπό του να επιβεβαιώνει ότι πράγματι διερευνάται η πιθανότητα να αποκρύπτεται ο αριθμός των likes και στο Facebook. Σύμφωνα με experts, η κίνηση αυτή αναμένεται να ενισχύσει την εμπιστοσύνη στα metrics που συνδέονται με το content, τόσο paid όσο και organic. Αυτό με τη σειρά του θα οδηγήσει σε υψηλότερο spend από τις μάρκες, δημιουργώντας μια win-win συνθήκη για brands και Facebook.
(Πηγή: AdWeek)