Η Liz Taylor, μέχρι πρότινος chief creative officer της FCB Chicago φέρεται να αναλαμβάνει σύντομα θέση ευθύνης διεθνούς βεληνεκούς, χωρίς ωστόσο να είναι ξεκάθαρο ποια ακριβώς. Τόσο η Taylor όσο και η Leo Burnett δεν έχουν τοποθετηθεί σχετικά, φαίνεται ωστόσο ότι τα νέα της καθήκοντα θα υπερβαίνουν τα όρια της έδρας στο Σικάγο, ακόμη και την περιοχή της Β. Αμερικής.

Η είδηση της αποχώρησής της από την FCB ήρθε μία μόλις μέρα μετά την ανακοίνωση από το Publicis Groupe ότι ο εκτελεστικός πρόεδρος Mark Tutssel θα αποχωρήσει τον Ιούνιο. Σύμφωνα με πηγές, το Publicis σχεδίαζε αρχικά να ανακοινώσει την πρόσληψη της Taylor, είτε κατά τη διάρκεια είτε μετά τα φετινά Cannes Lions, στα οποία επιστρέφει μετά την πολυσυζητημένη περσινή του αποχή.

Η Taylor θα κομίσει εμπειρία άνω των 25 ετών στη νέα της θέση, έχοντας ξεκινήσει τη σταδιοδρομία της στην JWT, προτού μετακινηθεί σε ηγετικές θέσεις κορυφαίων agencies στο Σικάγο όπως η Ogilvy, όπου εξελίχθηκε σε global executive creative director και συνέβαλε στην αναβάθμιση των πρακτικών στα ψηφιακά και social media.
(Πηγή: TheDrum)