Αντικείμενα εμπνευσμένα από σειρές του Netflix επιλέγουν οι καταναλωτές

Στις αγορές που πραγματοποιεί το καταναλωτικό κοινό μέσω του eBay, αποτυπώνεται η επίδραση σειρών που προβάλλονται στο Netflix. Σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο το 2019, τα στοιχεία της eBay δείχνουν την αύξηση αγορών διαφόρων προϊόντων, που σχετίζονται με αυτές τις σειρές, μέσα στους τρεις πρώτους μήνες κυκλοφορίας τους. Υπολογίζεται πως οι πωλήσεις σετ σκακιών κατέγραψαν αύξηση 130%, μετά την κυκλοφορία της σειράς «Queen’s Gambit», 38% προϊόντων από τα ‘60s, 20% vintage φορεμάτων και 45% ρολογιών Bulova. Επηρεασμένοι από τον δ΄ κύκλο της σειράς «The Crown», οι καταναλωτές αγόρασαν 141% περισσότερα αναμνηστικά της σειράς, 159% περισσότερα προϊόντα σχετικά με την Νταϊάνα, 128% με τη Θάτσερ, 97% με τον πρίγκιπα Κάρολο και 92% με τ βασίλισσα Ελισάβετ. Αύξηση αγορών 1025% παρατηρήθηκε σε προϊόντα σχετικά με τη σειρά «Money Heist» και 456% με το τραγούδι «Bella Ciao», μετά την κυκλοφορία του δ΄ κύκλου.