Η ΙΔΕΑ Στη νέα καμπάνια Pescanova πρωταγωνιστεί η Αργυρώ Μπαρμπαρίγου, η οποία γίνεται κυριολεκτικά η σεφ της διπλανής πόρτας, που θα βοηθήσει έναν φιλόδοξο, αλλά κάπως αδαή νεαρό άνδρα να πάει παρακάτω τη σχέση του με τα θαλασσινά και να πετύχει «το τέλειο γιουβέτσι».

Mε αφορμή τη Σαρακοστή, η ιστορία έρχεται να θυμίσει στους καταναλωτές ότι με Pescanova στην κατάψυξη, «η διαδρομή ως το πιάτο είναι πανεύκολη, ενώ το αποτέλεσμα κορυφαίο, χάρη στην ανώτερη ποιότητα των προϊόντων που ξεχωρίζουν στην αγορά του κατεψυγμένου αλιεύματος».

Την ταινία του λανσαρίσματος ακολουθούν προϊοντικές ταινίες για τη = γάμπαρη Αργεντινής μαζί με τις γαρίδες και τα χταπόδια Pescanova και η καμπάνια ξεδιπλώνεται σε digital, social media και in store, δίνοντάς γεύση Σαρακοστής. Την επιμέλεια της καμπάνιας έχει η All Tricks Pony, ενώ την παραγωγή των τηλεοπτικών spots έκανε η Avion Films, σε σκηνοθεσία του Χρήστου Κανάκη.