Στην ταινία πρωταγωνιστούν αληθινοί αγρότες -12, από τους 2.500 με τους οποίους συνεργάζεται η Άμστελ-, από τη στιγμή που με δυσκολία αποχωρίζονται το πολύτιμο κριθάρι τους μετά τον θερισμό και προειδοποιούν τον οδηγό της Άμστελ να το προσέχει, έως τη στιγμή που το υποδέχονται στην πλατεία ως μπίρα Άμστελ, γεμίζοντας τα χαμηλά ποτήρια τους. Οι πρωταγωνιστές αγρότες, με τη φωνή και το χιούμορ τους, εξηγούν τι είναι αυτό που κάνει την Άμστελ αυθεντική, δηλαδή το 100% ελληνικό κριθάρι και η φροντίδα αυτών που το παράγουν.

Το τηλεοπτικό αποτελεί ένα από τα πολλά μέρη μιας ολοκληρωμένης επικοινωνίας. Η καμπάνια πλαισιώνεται από μικρότερες ταινίες όπου οι ίδιοι αληθινοί αγρότες καταναλώνουν «αυθεντικά», digital videos με το πραγματικό casting των αγροτών, στοχευμένα OOH ανάλογα με την καταγωγή των πρωταγωνιστών και άλλα. Τη σκηνοθεσία υπογράφει ο Πάνος Κορώνης, την παραγωγή η Avion Films, τον ήχο και την προσαρμογή του γνωστού τραγουδιού «στην καρδιά», η Rabbeats Music.