Την «ακτινογραφία» του φετινού Φεστιβάλ των Καννών επιχείρησαν να πραγματοποιήσουν για μια ακόμη χρονιά, την Παρασκευή 30 Σεπτεμβρίου, η The Newtons Laboratory σε συνεργασία με τον οργανισμό Contagious.

Στο πλαίσιο της ημερίδας, με τίτλο «Cannes Deconstructed», η Georgia Malden, Lead Strategist στο τμήμα Advisory του Contagious μετέφερε στους παρευρισκόμενους τα πιο σημαντικά learnings και insights του φετινού Φεστιβάλ των Καννών.

Παράλληλα, αναλύθηκαν οι σύγχρονες τάσεις στην επικοινωνία, τα insights που βρίσκονταν πίσω από καμπάνιες που διακρίθηκαν, καθώς και οι αλλαγές που λαμβάνουν χώρα στο industry παγκοσμίως. Στο τέλος της ημερίδας πραγματοποιήθηκε Q&A session. Σημειώνεται ότι φέτος η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε πάλι δια ζώσης μετά από δύο χρόνια απουσίας λόγω Covid-19.