Αποτίνοντας φόρο τιμής στην κληρονομιά του brand, και το πιο δημοφιλές της προϊόν, την κέτσαπ, το κεντρικό τηλεοπτικό σποτ, με την υπογραφή της BBH London εμπνέει νοσταλγία και επικεντρώνεται στο πώς μια ταπεινή δόση κέτσαπ μεταμορφώνει γεύματα ανά τον κόσμο επί δεκαετίες, με μότο «150 Years of Clean Plates». Με βάση το γεγονός ότι ένα «καθαρό» πιάτο αποτελεί δείγμα ενός καλού γεύματος, το hero film σκηνοθετήθηκε από τους βραβευμένους σκηνοθέτες Dom & Nic και περιλαμβάνει αναφορές σε ταινίες.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια δηλώσεων του Global Brand Officer, Eduardo Luz, ο οποίος διασκέδασε τους προβληματισμούς σχετικά με το εάν τα απογοητευτικά οικονομικά στοιχεία συνδέονται με ελλιπή επένδυση στο marketing. Συγκεκριμένα, η μητρική εταιρεία Kraft Heinz ανακοίνωσε στασιμότητα στις πωλήσεις και απώλειες της τάξης των 10,2 δισ. δολαρίων για το 2018, με τους αναλυτές να αποδίδουν την πτώση σε σειρά περικοπών.
(Πηγή: TheDrum)