Στην αλλαγή των καταναλωτικών συνηθειών των Ελλήνων καταναλωτών σε όλους τους τομείς συμβάλλουν η αλλαγή της οικονομικής κατάστασης, οι μισθοί και η ακρίβεια, αναφέρουν τα αποτελέσματα νέας πανελλαδικής έρευνας της Focus Bari με τίτλο «Πώς αλλάζει η ακρίβεια τις καταναλωτικές συνήθειες;», η οποία διεξήχθη τον Σεπτέμβριο του 2023.

Όπως σημειώνεται, το σούπερ μάρκετ και, γενικότερα, τα ψώνια για οικιακά είδη και τρόφιμα είναι μια ανάγκη που όλοι οι Έλληνες καλούνται να καλύψουν, έχοντας, μάλιστα, βρει τους δικούς τους τρόπους να το κάνουν οικονομικά.

Μεταξύ άλλων, βρέθηκε ότι: 1. Μικροί και μεγάλοι σε όλα τα μέρη της Ελλάδος ψωνίζουν συστηματικά από σούπερ μάρκετ. 2. Η πιστότητα των Ελλήνων καταναλωτών σε μια συγκεκριμένη αλυσίδα σούπερ μάρκετ φαίνεται να είναι σχετική. 3. Τέσσερις στους πέντε Έλληνες χρησιμοποιούν κάρτες πιστότητας σχεδόν πάντα, ενώ πολλοί δηλώνουν ότι έχουν κάρτα πιστότητας σε παραπάνω από μία αλυσίδες.4. Η πλειοψηφία των Ελλήνων ενημερώνονται τακτικά για τις προφορές των σούπερ μάρκετ, ενώ έχουν υιοθετήσει τουλάχιστον μια συνήθεια «smart shopping», όπως συχνή αγορά προϊόντων 1+1 δώρο, αγορά private labels κ.ά.