Είναι η Akestam Holst και η συμμετοχή της στο διήμερο συνέδριο «Innovators’19: the Conference about tech-enabled Creativity» συνιστά είδηση. Το ελληνικό κοινό θα έχει την ευκαιρία να ακούσει και να συζητήσει με τον Karl Wikstrom, Senior Strategist και Partner, ο οποίος θα αποκαλύψει τα στοιχεία που επέτρεψαν στο agency να δημιουργήσει μία νέα επιχειρηματική αξία για τους πελάτες του και να στρέψει την παγκόσμια προσοχή πάνω στα projects του. Ο ίδιος έχει τιμηθεί με τα σπουδαιότερα βραβεία της διαφημιστικής βιομηχανίας, μεταξύ των οποίων και Grand Prix στο Φεστιβάλ Δημιουργικότητας των Καννών, ενώ είναι ο επίσημος εκπρόσωπος της Akestam Holst στο παγκόσμιο συμβούλιο δημιουργικότητας της Google.

Στο Innovators’19 (www.innovatorsconference.gr), το οποίο θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, στις 9 και 10 Μαΐου, θα συμμετάσχουν 8 πολυβραβευμένοι δημιουργικοί από την Ευρώπη και την Αμερική, προκειμένου να αναδείξουν τους τρόπους με τους οποίους τεχνολογίες όπως AR, VR, AI, Gaming και Voice Tech, μπορούν να αξιοποιηθούν, προς όφελος των brands, σε διαφημιστικές καμπάνιες και επικοινωνιακές ενέργειες. Παράλληλα, την προηγούμενη ημέρα, θα διενεργηθεί ολοήμερο masterclass για marketers και στελέχη διαφημιστικών εταιρειών, με εισηγητή τον Yonathan Dominitz, ο οποίος θα αποκαλύψει τα «μυστικά της δημιουργικότητας», αναλύοντας πολυβραβευμένες καμπάνιες.