Στον «αέρα» βρίσκεται νέο τηλεοπτικό σποτ για τη καινούργια σειρά δερμοκαλλυντικών προϊόντων The Skin Pharmacist της InterMed, σε συνεργασία με την AirParis, η οποία έχει αναλάβει την ανάπτυξη του concept και την επιμέλεια.

Η παραγωγή του σποτ έγινε από την Foss Productions. Η καμπάνια έχει ξεκινήσει από τον Μάιο και θα διαρκέσει μέχρι τέλους του έτους και περιλαμβάνει 360ο πλάνο επικοινωνίας σε τηλεόραση, περιοδικά, ραδιόφωνο και digital. H The Skin Pharmacist σχεδιάστηκε για να δώσει λύση σε κάθε ανάγκη του δέρματος.

Μέσα από την καμπάνια, στόχος της εταιρείας είναι να αναδείξει τις διαφορετικές κατηγορίες, που μπορεί να αναζητήσει ο καταναλωτής στο φαρμακείο για να δώσει λύση σε δερματικά ζήτημα. Η «καθαρότητα» του διαφημιστικού υλικού αντικατοπτρίζει, όπως επισημαίνει η εταιρεία, τις καθαρές φόρμουλες με τεκμηριωμένα οφέλη για το δέρμα.