Τη σημασία της ενσωμάτωσης της διάστασης της αειφορίας και της κοινωνικής υπευθυνότητας σε κάθε έκφανση της επιχειρηματικής δραστηριότητας ανέδειξαν οι ομιλητές του Sustainability Forum, που διοργάνωσε την Παρασκευή, 4 Οκτωβρίου η Global Sustain.
Όπως επισημάνθηκε, πέρα από τα μεμονωμένα CSR projects, τα brands καλούνται να οργανώσουν την εταιρική τους κουλτούρα, αλλά και ολόκληρο το επιχειρηματικό τους μοντέλο με βάση τις αρχές της εταιρικής ευθύνης, συνυπολογίζοντας κατά τη λήψη αποφάσεων περιβαλλοντικά και κοινωνικά ζητήματα. Σύμφωνα με τους εισηγητές, μια τέτοιου είδους στροφή απαιτείται, όχι μόνο από την καταναλωτική βάση, αλλά και από τους επενδυτές, ενώ μπορεί να συμβάλλει στη δημιουργία μακροχρόνιας αξίας για όλα τα εμπλεκόμενα μέρη.
Θεσμικές ρυθμίσεις αλλά και πρωτοβουλίες από την ίδια την αγορά δίνουν ώθηση σε μια τέτοια προσέγγιση, σε μια προσπάθεια εξάλειψης του φαινομένου του green-washing και εδραίωσης μιας ολιστικής προσέγγισης στην εταιρική υπευθυνότητα. Θα ακολουθήσει αναλυτικό ρεπορτάζ σε επόμενο τεύχος MW.