«Τερματίσαμε τη συνεργασία με τον Justin o οποίος βρίσκεται πλέον σε garden leave. Δεν θα προχωρήσουμε σε περαιτέρω σχόλια». Αυτή ήταν η δήλωση του Publicis Groupe στο πλαίσιο της ανακοίνωσης της απομάκρυνσης του Global Chief Marketing Officer Justin Billingsley, ο οποίος ανήκε στο δυναμικό του γαλλικού ομίλου 13 χρόνια.

Πηγές από το industry υποστηρίζουν ότι υπάρχουν εικασίες πως ο Billingsley περιέπεσε σε δυσμένεια εξαιτίας κάποιων σχολίων που έκανε κατά τη διάρκεια συνάντησης με πελάτες, τα οποία η εταιρεία έκρινε ανάρμοστα. Δεν υπάρχουν αναφορές για παράνομες ενέργειες. Το στέλεχος βρισκόταν ανάμεσα στα πιο senior του Publicis Groupe επί χρόνια και ήταν μέλος του management board, της παγκόσμιας ηγετικής ομάδας, ακριβώς μετά το κορυφαίο επίπεδο της Directoire.

Ανέλαβε καθήκοντα global CMO τον Απρίλιο του 2020, με αποστολή τη διεύρυνση του πελατολογίου, την ενίσχυση της οργανικής ανάπτυξης και την καινοτομία με νέα προϊόντα και υπηρεσίες. Αναφερόταν απευθείας στον Arthur Sadoun, Global Chief Executive του Publicis Groupe. Προηγουμένως ο Billingsley είχε συνεργαστεί ως πελάτης με το δίκτυο, έχοντας περάσει από διαφημιζόμενους όπως οι Unilever, Orange, Coca-Cola και Nokia, προτού ενταχθεί στο Publicis Groupe το 2009.

(Πηγή: Campaign)