Σύμφωνα με έρευνα της Debut για λογαριασμό του IPA  

Έλλειψη πληροφόρησης σχετικά με τα agencies διαπιστώνει έρευνα της youth recruitment πλατφόρμας, Debut, για λογαριασμό του IPA στους νέους, τις γυναίκες και στα μέλη μειονοτήτων της Βρετανίας. H έρευνα διενεργήθηκε σε 1.579 φοιτητές και αποφοίτους και διαπίστωσε ότι, ενώ το 87% των νέων γνωρίζουν την ύπαρξη των ad και media agencies, πάνω από το 53% δεν κατονόμασε κάποιο.

Άγνοια της αγοράς παρουσίασε και το 32% των γυναικών που συμμετείχαν, σε σχέση με το 24% των ανδρών, παρά την επιθυμία τους να εργαστούν στον κλάδο, ενώ κενό γνώσης διαπιστώθηκε και στο 34% των έγχρωμων, Ασιατών και φοιτητών που ανήκουν σε μειονοτικές ομάδες, σε σχέση με τους λευκούς συμφοιτητές τους (27%). Τα agencies που αποδείχθηκαν πιο γνωστά είναι τα Saatchi & Saatchi και WPP, τα οποία ανέφεραν μόλις 4% των ερωτηθέντων. (Πηγή: TheDrum)