Πώς θα είναι το αυριανό «γήπεδο» των ψηφιακών Μέσων;

Η τεχνολογία παίζει και θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη των ψηφιακών Μέσων αλλά και της σχέσης των brands με τους καταναλωτές. Κάθε σημείο επαφής πλέον με τους καταναλωτές μπορεί να αξιοποιηθεί ως κανάλι αγορών. Οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα να ψωνίζουν ανά πάσα στιγμή μέσω του κινητού τους, κάτι το οποίο γνώρισε ακόμα μεγαλύτερη άνθηση με τον Covid-19. Αυτή η εξέλιξη δεν άφησε ανεπηρέαστη και τη φυσική αγοραστική εμπειρία. Οι καταναλωτές περιμένουν να έχουν την ίδια εμπειρία που έχουν μέσα από το κινητό τους, δηλαδή την ευκολία και την αμεσότητα και σε ένα φυσικό κατάστημα. Τα brands που το έχουν ήδη αντιληφθεί αυτό και έχουν υιοθετήσει νέες τεχνολογίες θα βγουν κερδισμένα δημιουργώντας μια omnichannel εμπειρία.

Ποια skills θα κάνουν τη διαφορά στη δουλειά σας;

Τα τελευταία χρόνια ο χώρος του marketing εξελίσσεται διαρκώς. Παρακολουθεί τις ανάγκες του καταναλωτή και προσαρμόζεται σε αυτές. Από την άλλη, οι ομάδες marketing μέσα στις εταιρείες δεν έχουν εξελιχθεί με την ίδια ταχύτητα. Πριν από περίπου μια δεκαετία ο ρόλος ενός marketeer ήταν να συντονίσει εξωτερικούς συνεργάτες και ομάδες και μερικές φορές να ορίσει και τη στρατηγική μιας εταιρείας. Το marketing σήμερα έχει διττό ρόλο. Από τη μια ένας marketeer ή ένα marketing team πρέπει να έχει growth capabilities όπως είναι τα data, performance marketing & CRM και από την άλλη απαραίτητο συστατικό είναι το brand image, η επικοινωνία με τους stakeholders και το social impact.

Από τι θα εξαρτηθεί η ανάπτυξη του ταλέντου στις επιχειρήσεις του κλάδου σας;

Από το πόσο γρήγορα οι εταιρείες θα επενδύσουν μέσα στον οργανισμό σε κάποια capabilities. Ο τρόπος που δουλεύουν οι tech εταιρείες έχει επηρεάσει και άλλους οργανισμούς και τον τρόπο που δουλεύουν οι marketing ομάδες. Παλαιότερα ένας marketeer θα σχεδιάζε την καμπάνια όλης της χρονιάς και κατά τη διάρκεια της χρονιάς θα υλοποιούσε αυτό το πλάνο. Λαμβάνοντας υπόψιν το περιβάλλον και τις ανάγκες που διαρκώς αλλάζουν έχουμε πλέον marketing ομάδες με agile mindset, έτοιμες να διαμορφώσουν τα πλάνα τους αφουγκραζόμενοι τις περιρρέουσες συνθήκες.