To δίκτυο κατέκτησε τον τίτλο Agency Network of the Year, ενώ το MediaCom Israel αναδείχθηκε Agency of the Year. Επιπλέον, η καμπάνια «I Don’t Roll on Shabbos» για το brand Gillette της P&G, αναδείχθηκε ως η πλέον βραβευμένη media campaign παγκοσμίως. Αξίζει να σημειωθεί ότι 3 από τα γραφεία της MediaCom βρέθηκαν στα 10 κορυφαία agencies και 8 στο top 50. Σε επίπεδο καμπανιών, 13 καμπάνιες της MediaCom κατέκτησαν μια θέση στη λίστα με τις top 100, μεταξύ αυτών 3 στην πρώτη δεκάδα.

Η συνολική επίδοση της MediaCom συναγωνίζεται το περσινό ρεκόρ, με τη διάκρισή της ως Agency Network of the Year και την ανάδειξη του MediaCom UK ως Agency of the Year. Ο Stephen Allan, MediaCom Worldwide Chairman & CEO, σχολίασε σχετικά: «Κλειδί της επιτυχίας του δικτύου μας είναι οι παθιασμένοι και αφοσιωμένοι άνθρωποί μας, οι οποίοι δουλεύουν χέρι-χέρι με τους τολμηρούς πελάτες μας».