Διεθνείς ενώσεις διαφημιστών ζητούν υπευθυνότητα από τους πελάτες τους. Τη συνεπή αποπληρωμή του κόστους των υπηρεσιών τους ζητούν ενώσεις διαφημιστικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, που απευθύνουν κοινή «επιστολή» προς τις επιχειρήσεις. Όπως αναφέρουν, οι εταιρείες δαπανούν ετησίως περί τα 20 δισ. δολάρια σε δράσεις εταιρικής ευθύνης, στάση που τις καθιστά ελκυστικούς εργοδότες, αλλά και […]

Διεθνείς ενώσεις διαφημιστών ζητούν υπευθυνότητα από τους πελάτες τους.

Τη συνεπή αποπληρωμή του κόστους των υπηρεσιών τους ζητούν ενώσεις διαφημιστικών εταιρειών από όλο τον κόσμο, που απευθύνουν κοινή «επιστολή» προς τις επιχειρήσεις. Όπως αναφέρουν, οι εταιρείες δαπανούν ετησίως περί τα 20 δισ. δολάρια σε δράσεις εταιρικής ευθύνης, στάση που τις καθιστά ελκυστικούς εργοδότες, αλλά και υπεύθυνους κοινωνικούς εταίρους στα μάτια των καταναλωτών.

Ωστόσο, σύμφωνα με τους συντάκτες του κειμένου, τα brands δεν επιδεικνύουν τον ίδιο βαθμό «εταιρικής υπευθυνότητας» απέναντι στους συνεργάτες τους στην επικοινωνία και πολλές εταιρείες χρησιμοποιούν ως πρόσχημα την κρίση προκειμένου να καθυστερήσουν την εξόφληση των υποχρεώσεών τους. Η καθυστέρηση στις πληρωμές αποτελεί καταστροφική πρακτική για τα agencies, που εφαρμόζουν ακόμη και οικονομικά υγιείς εταιρείες για να βελτιώσουν ψευδώς την εικόνα της ρευστότητάς τους.

Προφανώς, κάτι τέτοιο αντίκειται στις δεσμεύσεις τους περί υπευθυνότητας, μετατρέποντας τα agencies σε τραπεζικά ιδρύματα που καλούνται να στηρίξουν εταιρείες μεγαλύτερες από αυτά. Όπως αναφέρεται στην επιστολή, οι πελάτες τρομοκρατούν τα agencies αναγκάζοντάς τα να δεχθούν πιο ευέλικτους όρους αποπληρωμής, με συνέπεια αυτά να δυσκολεύονται ακόμα και με τη μισθοδοσία. Το κείμενο συνυπογράφουν, μεταξύ άλλων, η EACA και η Association of American Advertising Agencies.