Αύξηση καταγράφεται στις προωθητικές ενέργειες το διάστημα 01-15/03/20, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό, σύμφωνα με στοιχεία του Pockee.
Το πρώτο 15ήμερο του Μαρτίου, σύμφωνα με το Pockee.
Αύξηση καταγράφεται στις προωθητικές ενέργειες το διάστημα 01-15/03/20, σε σύγκριση με το αντίστοιχο περσινό, σύμφωνα με στοιχεία του Pockee. Τα στοιχεία αυτά έδειξαν αύξηση κατά 28,3% του αριθμού των προωθητικών ενεργειών, σχεδόν 11% αύξηση της συνολικής διάρκειας τους και παράλληλα αύξηση σχεδόν μίας ποσοστιαίας μονάδας του μέσου σταθμισμένου ποσοστού έκπτωσης.
Η ανάλυση έγινε βασιζόμενη στον αριθμό των προωθητικών ενεργειών μέσω φυλλαδίων και τηλεοπτικών σποτ για το προαναφερθέν διάστημα. Οι παραπάνω αυξήσεις σημειώνονται στις υπερκατηγορίες που επιλέγονται κατά κόρον αυτό διάστημα λόγω της πανδημίας (τρόφιμα, είδη σπιτιού, είδη προσωπικής φροντίδας και υγιεινής και μη αλκοολούχα ροφήματα).
Τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας και υγιεινής σημείωσαν αύξηση τόσο στον αριθμό των ενεργειών όσο και στη διάρκειά τους, 53,1% και 18,5% αντίστοιχα. Η ίδια υπερκατηγορία καταγράφει και την μεγαλύτερη αύξηση όσον αφορά το μέσο σταθμισμένο ποσοστό έκπτωσης (+2,3 ποσοστιαίες μονάδες).
Η κατηγορία με τη μεγαλύτερη διάρκεια προσφορών αφορά τα υγρά πλυντηρίου ρούχων, ενώ ακολουθούν τα καθαριστικά επιφανειών. Στην κατηγορία των τροφίμων μεγαλύτερη διάρκεια καταγράφεται στα γάλατα ψυγείου και σε βασικά τυποποιημένα προϊόντα όπως αυγά, ζάχαρη, αλεύρι.