Αυξημένος κατά 9% εμφανίζεται ο τζίρος του 2024 σε σχέση με το 2023 για τα online supermarket στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία της Convert Group. Οι καταναλωτές πέρυσι δαπάνησαν online 335 εκατ. ευρώ σε τιμές λιανικής, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ.
Σημειώνεται ότι ο τζίρος αυτός δεν περιλαμβάνει εταιρείες q-Commerce με δικές τους αποθήκες, όπως οι eFood και Wolt. H μέση αξία παραγγελίας αυξήθηκε κατά 6% και έφθασε τα 85 ευρώ, κάτι που αποδίδεται κυρίως σε μεγαλύτερο αριθμό τεμαχίων και όχι στον πληθωρισμό, αφού η αύξηση της μέσης online τιμής αγαθών ήταν 1% σε σχέση με 8% το 2023.
Οι κατηγορίες που κατέγραψαν αυξήσεις σε αξία ήταν: +18% προϊόντα για κατοικίδια, +14% ποτά και αναψυκτικά, +12% κατεψυγμένα τρόφιμα, +9% συσκευασμένα τρόφιμα, +8% φρέσκα τρόφιμα. Αξίζει να σημειωθεί ότι η δαπάνη για προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας αποτελεί το 15% του συνόλου των online αγορών που πραγματοποιήθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους.