Η Βρετανία εκτιμάται ότι θα αναδειχθεί σε 3η ταχύτερα αναπτυσσόμενη χώρα σε επίπεδο ad spend για τις λευκές ηλεκτρικές συσκευές σε 12 βασικές αγορές, μεταξύ των οποίων οι Κίνα, Γερμανία και ΗΠΑ, με προβλεπόμενη μέση ετήσια ανάπτυξη 14% μεταξύ 2020 και 2023.

Την πρόβλεψη πραγματοποίησε σε πρόσφατη μελέτη της η Zenith, τη στιγμή που ο συγκεκριμένος τομέας σημειώνει ανάκαμψη, με τη διαφήμιση των οικιακών συσκευών να αναμένεται ότι θα ξεπεράσει τα προ πανδημίας υψηλά επίπεδα έως το 2023. Η έμφαση των καταναλωτών στις οικιακές βελτιώσεις έδωσε ώθηση συνολικά στη διαφήμιση του κλάδου το 2021, με περαιτέρω ετήσια ανάπτυξη 6% για τις οικιακές συσκευές το 2022 και το 2023.

Η ανάπτυξη αυτή εκτιμάται ότι θα ενισχυθεί κυρίως από το digital advertising, το οποίο θα αυξηθεί, από 55% το 2020, σε 57% το 2023. Το brand building και το e-commerce συνεισφέρουν κατά 10% στην ετήσια ανάπτυξη του ad spend, κυρίως μέσω των native advertising και social media. Η τηλεόραση διατηρεί τη δυναμική της ως σημαντικό κανάλι brand building με τα brands ηλεκτρικών συσκευών να επενδύουν σε αυτήν 29% των marketing budgets τους το 2020. (Πηγή: The Drum)