Πρόκειται για εφαρμογή διαχείρισης ψηφιακών επαφών.
Αύξηση στις πωλήσεις της κατά 360% για το διάστημα 1 Μαρτίου-15 Μαΐου κατέγραψε η Pobuca (πρώην SiEBEN), διεθνής πάροχος επιχειρηματικών λύσεων και customer experience expert. Με το lockdown να έχει στρέψει την παγκόσμια αγορά σε εργαλεία productivity και collaboration, όσο και λύσεις SaaS, η εταιρεία είδε την εκτόξευση των πωλήσεων της cloud εφαρμογής Pobuca Connect, τη λύση που μετατρέπει όλες τις πολλαπλές, επικαλυπτόμενες και μη συνδεδεμένες λίστες επαφών σε ένα ενοποιημένο βιβλίο διευθύνσεων, εύκολα προσβάσιμο από παντού και έτοιμο να διαμοιραστεί με συναδέλφους, συνεργάτες ή επιχειρηματικούς εταίρους.
Συγκεκριμένα, μέσα σε αυτό το διάστημα υπήρξαν 507 νέες εταιρείες από 87 χώρες. Υπενθυμίζεται ότι, στο πλαίσιο της κοινωνικής ευθύνης και ειδικά για το ελληνικό της πελατολόγιο και τις ιδιαίτερες συνθήκες των τελευταίων μηνών λόγω της πανδημίας, η εταιρεία παρέχει εκπτώσεις και διευρυμένο διάστημα δωρεάν χρήσης που φτάνει και μέχρι 6 μήνες.