Συγκεκριμένα, στην Αθήνα καταγράφηκε αύξηση 2,54%, με συνολικά 46.824.152 δευτερόλεπτα, στη Θεσσαλονίκη καταγράφηκε μείωση 5,41% με μόλις 17.981.899 δευτερόλεπτα, ενώ η Περιφέρεια σημείωσε τη μεγαλύτερη αύξηση, της τάξης του 8,57%, με 77.347.523 δευτερόλεπτα το 2018. Το top 3 των κατηγοριών που διαφημίστηκαν περισσότερο στο ραδιόφωνο τη χρονιά που πέρασε αποτελούν τα τρόφιμα-ποτά, η κινητή τηλεφωνία και οι οικονομικοί οργανισμοί.

Σε επίπεδο brands, το top 10 που επέλεξε να επενδύσει στη ραδιοφωνική προβολή ήταν οι Lidl, Μασούτης, ΑΒ Βασιλόπουλος, Wind Vision, Stoiximan.gr, Σκλαβενίτης, η εφημερίδα Παραπολιτικά, τα Hondos Center, το Regency Casino Mont Parnes και η εφημερίδα Real News. Το brand που αύξησε περισσότερο την προβολή του σε σχέση με το
2017 ήταν η Σκλαβενίτης, ενώ αυτό που τη μείωσε περισσότερο ήταν η Savebet.gr. Στην Αθήνα την πρωτοκαθεδρία στη ραδιοφωνική διαφημιστική προβολή σε επίπεδο δευτερολέπτων κατείχε η Cosmote, στη Θεσσαλονίκη ο Μασούτης και στην Περιφέρεια η Τράπεζα Πειραιώς.