Αύξηση σημειώνει, παγκοσμίως, η ακρόαση podcasts, με τη μεγαλύτερη διείσδυση ωστόσο να σημειώνεται σε αγορές όπου ομιλείται η αγγλική γλώσσα. Την τάση οδηγούν οι ΗΠΑ, τόσο από πλευράς παραγωγής όσο και από πλευράς ζήτησης, αν και ο ρυθμός ακρόασης είναι ταχύτερος στη Κίνα. Ενδεικτικά, αναφέρεται ότι υψηλότερη υιοθέτηση των podcasts παρατηρείται και σε άλλες χώρες, όπου ομιλείται η αγγλική γλώσσα, με το top 5 των χωρών αυτών να συμπληρώνουν οι Σουηδία, Νορβηγία, Αυστραλία και Καναδάς.

Τα YouTube, Spotify και Apple podcasts κατατάσσονται στις κορυφαίες 3 πλατφόρμες διεθνώς, με το YouTube να παρουσιάζει ισχυρές επιδόσεις σε αγορές όπου η εγχώρια παραγωγή podcasts είναι μικρότερη. Επιπλέον, ακροατές οι οποίοι ομιλούν την αγγλική γλώσσα έχουν περισσότερο περιεχόμενο στη διάθεσή τους από όσους δεν είναι γνώστες της, καθώς το μεγαλύτερο μέρος τους προέρχεται από τις ΗΠΑ.

Παράλληλα, στις διεθνείς αγορές με επιτυχημένα ραδιοφωνικά προγράμματα, παρατηρείται μια ευρεία τάση μετατροπής τους σε on-demand podcast περιεχόμενο. Η ακρόαση podcasts θα συνεχίσει να αναπτύσσεται σε όλον τον κόσμο, ωστόσο προβάδισμα διαθέτουν ήδη οι αγγλόφωνες αγορές.
(Πηγή: eMarketer)