Αύξηση των τιμών στο «ράφι» καθώς και ακόμη μεγαλύτερη άνοδο των διαφημιστικών της δαπανών προανήγγειλε η Mondelez International, δια στόματος εκπροσώπου της την περασμένη Τρίτη.

Οι διαφημιστικές δαπάνες και ο δαπάνες promotion αυξήθηκαν κατά διψήφιο ποσοστό σε σχέση με την περασμένη χρονιά, καθώς η κατασκευάστρια των μπισκότων Oreo των crackers Ritz και των σοκολατών Cadbury μετακυλίει τα κόστη commodity, εφοδιαστικής αλυσίδας και μεταφορών στο retail. Συγκεκριμένα, στις ΗΠΑ, η Mondelez σκοπεύει να αυξήσει τις τιμές κατά 6% με 7% τον Ιανουάριο, αντισταθμίζοντας την αύξηση αυτή μέσω προωθητικών ενεργειών με στόχο τη διατήρηση του όγκου των πωλήσεων, επενδύοντας παράλληλα περίπου το ήμισυ των λειτουργικών κερδών της σε brand-building πρωτοβουλίες.

Επιπλέον, οι επιτελείς της εταιρείας δήλωσαν αισιόδοξοι για περαιτέρω ανάπτυξη του cookie brand Oreo, κατά 1 δισ. δολάρια έως το 2023, την οποία αποδίδουν εν μέρει στο λανσάρισμα της σειράς Oreo Χ Pokémon τον Σεπτέμβριο, η οποία περιλαμβάνει 16 limited edition σχέδια εμπνευσμένα από τους δημοφιλείς χαρακτήρες.

(Πηγή: AdAge)