Ειδικότερα η εταιρεία προβλέπει διψήφια αύξηση αφίξεων από τη Μεγάλη Βρετανία και τις xώρες του πρώην Ανατολικού μπλοκ και οριακή προς το παρόν άνοδο από Γερμανία και τις λοιπές χώρες της Κεντρικής Ευρώπης. Τα στοιχεία της Grecotel βασίζονται σε μοντέλο προβλέψεων που περιλαμβάνει τις κρατήσεις που πραγματοποιήθηκαν στα online συστήματα, την εξέλιξη των προγραμμάτων πωλήσεων των Tour Operators στις βασικές αγορές, τον προγραμματισμένο αριθμό πτήσεων charter στα αεροδρόμια των προορισμών που λειτουργεί τις μονάδες της.

Συγκεκριμένα για το 2011 η εταιρεία προβλέπει 1.443.000 διανυκτερεύσεις αυξημένες κατά 6% έναντι του 2010, προϋπολογίζοντας κύκλο εργασιών που θα «αγγίζει» το ποσό των 120,5 εκατ. ευρώ και μεικτό λειτουργικό κέρδος ύψους 48 εκατ. ευρώ. Η καμπάνια πωλήσεων της Grecotel στο εξωτερικό, με σημαντικά διευρυμένο προϋπολογισμό έναντι του 2010 ξεκίνησε από τις 17 Ιανουαρίου και θα κορυφωθεί στη μεγάλη έκθεση της Μόσχας τον Μάρτιο.