Διαστάσεις «χιονοστιβάδας» φαίνεται πως έχει πάρει το influencer advertising industry, τα τελευταία χρόνια, σημειώνοντας αύξηση της τάξης του 480% από το 2017 και με έσοδα άνω των 35 δισ. δολαρίων, φέτος. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε η OnlyAccounts.io, οι παγκόσμιες δαπάνες για τις influencer ads αναμένεται να αυξηθούν κατά σχεδόν 50% τα επόμενα τέσσερα χρόνια, δύο φορές περισσότερο από τις διαφημίσεις βίντεο και περισσότερο από την αύξηση σε οποιοδήποτε άλλο τμήμα του ψηφιακού διαφημιστικού τοπίου.

Σύμφωνα με έρευνα της Statista Market Insights, τα brands και οι marketers σε παγκόσμιο επίπεδο θα δαπανήσουν πάνω από 35 δισ. δολάρια για διαφημίσεις influencer, το 2024, 9% περισσότερα από πέρυσι. Παρόλο που αυτό αντιπροσωπεύει μόνο το 4% των συνολικών δαπανών στον κλάδο της ψηφιακής διαφήμισης, οι διαφημίσεις influencer αυξάνονται πολύ ταχύτερα από οποιοδήποτε άλλο τμήμα της αγοράς.

Ενώ τα brands και οι εταιρείες σε όλον τον κόσμο προωθούνται μέσω influencer ads, το μεγαλύτερο μέρος των διαφημιστικών δαπανών προέρχεται από δύο μόνο χώρες – τις ΗΠΑ και την Κίνα, οι οποίες θα δημιουργήσουν 24,7 δισ. δολάρια ή το 70% των συνολικών διαφημιστικών δαπανών για influencer ads, το 2024.