Οργανική αύξηση εσόδων κατά 52% σημείωσε η Pobuca στο πρώτο μισό του 2021, συγκριτικά με το ίδιο διάστημα το 2020, αποδίδοντάς την στην υλοποίηση έργων της CX πλατφόρμας της. Η αύξηση των πωλήσεων συνδυάστηκε με παρουσίαση νέων λύσεων για την Pobuca Platform που βασίζονται στην Τεχνητή Νοημοσύνη.

Τα Pobuca Customer Voice & Pobuca Knowledge αναλύουν τι λένε οι πελάτες σε φυσική γλώσσα σε όλες τις διεπαφές τους με την επιχείρηση και εξάγουν χρήσιμες πληροφορίες για τα τμήματα marketing και εξυπηρέτησης πελατών. Κατά τους πρώτους μήνες του έτους, η πλατφόρμα της Pobuca εγκαταστάθηκε στις εταιρείες Coca Cola, Terna Energy, Εκπαιδευτήρια Δούκα, PeopleCert, Schneider Electric, Σφακιανάκης, Intersport και SuperLeague.

«Για μια ελληνική εταιρεία που εδραιώνεται στην κορυφή του Customer Experience σε παγκόσμιο επίπεδο, η ψήφος εμπιστοσύνης από την ελληνική αγορά, αποτελεί έναν ακόμη λόγο ικανοποίησης, δίνοντάς μας ένα περαιτέρω έναυσμα στην προσπάθειά μας για την παροχή λύσεων που θα ανταγωνίζονται σε όλα τα επίπεδα παγκόσμιους κολοσσούς», δήλωσε ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.